petak, 7. listopada 2011.

Što je kuhanje na Rovio? Ljuta Ptice Kuharice, filmove i - izdisaj - Igre (TCTV)

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/rirA5_NqRMM/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja uhvaćen s Peterom Vesterbacka , Mighty orao na Rovio , tvorci uspješnog Ljuta Ptice franšize, jučer u Planet Apps konferenciji u Londonu.

To nije bio veliki tajna, ali ja sigurno ne znam ovo: Vesterbacka mi govori da ćete uskoro moći kupiti Ljuta Ptice-tematske kuharice , stvarni fizički knjige i ebooks za zapaliti, gluho i ipad.

Full Disclosure: dobio sam jedan od tih limited edition Ljuta Ptice kuharica za besplatno (otuda i slike ispod i iznad). Također, nisam mnogo kuhati (time zašto sam prihvatio knjigu na prvom mjestu).

U svim ozbiljnosti, Vesterbacka govori mi da je 400 milijuna downloads Ljuta Ptice aplikacije do danas, i da je njegova merchandising poslovanje chugging zajedno lijepo kao i, s oko 10 milijuna pliš igračke imaju otišao preko counter već. Također sam kupio dvije za naše dječaka u zadnje vrijeme.

Rovio je na misiji za uključivanje Ljuta Ptice u brand kao što je Nintendo kultni Mario i Mickey Mouse, Vesterbacka dodaje. Moram ljubav ambiciozni (europski) startupima.

Uživajte u razgovoru:



Nema komentara:

Objavi komentar