LivingSocial užurbano širi svoj dnevni posao trag, kako u SAD-u i inozemstvu. Prema novim DIP podnošenja , LivingSocial donio 143 milijuna dolara u dionicama kao dio "poslovnog spajanja transakcije, kao što su spajanje, pripajanje ili zamjenu ponuditi."
Iako podnošenje ne određuje stjecanje ili akvizicije u pitanju, najvjerojatnije kandidat LivingSocial je stjecanje TicketMonster u Koreji, koji je dogovoren u kolovozu. TicketMonster je svakodnevno bavi stranice sa 2 milijuna članova u Koreji i Maleziji. Zapošljava 600 ljudi, koji sada rade za LivingSocial.
143 milijuna dolara također može uključivati turski dnevnik bavi stranice Grupfoni, koje se dogodilo otprilike u isto vrijeme .
LivingSocial sam podigao 400 milijuna dolara u travnju prošle godine te je s obzirom na IPO podnošenja, što svibanj su izdvajali zbog tržišnim uvjetima (i natjecatelj investitor zazor Groupon je okrenut).
LivingSocial je društveni trgovine vođa iza LivingSocial ponude, programa grupa kupnje koji poziva ljude i njihove prijatelje da uštedjeti do 90 posto svaki dan na svoje omiljene restorane, toplice, sportska događanja, hoteli i drugih lokalnih atrakcija u većim gradovima. LivingSocial ima veliku bazu korisnika za više od 85 milijuna eura, a sa sjedištem u Washingtonu, DC
Nema komentara:
Objavi komentar