petak, 7. listopada 2011.

Ondango pokreće Da Neka trgovci okreću Facebook stranica u Sigurna, socijalnu Trgovine

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/E-iocYYE81c/:
Screen shot 2011-10-06 at 11.11.06 PM

Službeno pokretanje javnosti ovaj tjedan je rješenje zove Ondango , koji tvrtkama omogućuje pokretanje vlastite socijalne commerce platforma na Facebooku. Kupnju Sustav se može postaviti u nekoliko brzih koraka pustiti kupce pregledavanje i kupnju njihovih omiljenih proizvoda bez ikada imati napustiti topli granice društvenih mreža.

Drugim riječima, Ondango omogućava trgovcima da prodaju svoje proizvode na Facebook stranici, pružiti klijentima s sigurne transakcije mehanizam, sve dok utjecati Facebook virusnih i društvene značajke. Ipak, kao i eCommerce na Facebooku je relativno nova značajka za većinu web-surfera, Ondango želi osigurati rješenje i jednostavan za trgovce da se integriraju i dizajniran je u obliku oni upoznati s, zbog čega je trgovina nalikuju Facebook izgled , osjetiti, i upotrebljivosti.

Ondango pogon trgovine u nastavku prikazuje primjer onoga što postava izgleda, u ovom slučaju za njemački bend, kao i Ondango je sa sjedištem u Berlinu. Rješenje je također dostupan na engleskom, španjolskom i poljskom.

A s druge strane, da bi u tom jednostavnost uporabe za korisnike koji nisu posebno upoznati s društvenim trgovine na Facebook, najprivlačniji aspekt Ondango je da ne zahtijevaju od korisnika da prihvati app zahtjev.

Postoji mnogo Facebook commerce rješenja u prostoru, ali usvajanje je spor između marke i potrošača. Jer, kao što Ondango suosnivač i izvršni direktor José del Pino Matías to stavlja, na ideju stavljanja eCommerce rješenje na vrhu Facebook izgleda komplicirano, a većina brandova tek počinje da biste dobili njihov društveni mediji momčadi u mjestu i koristiti nove društvene kanala na tržištu i prodavati svoje proizvode.

Štoviše, iz perspektive korisnika, potrošači su zabrinuti da Facebook neki način uključeni u proces transakcije, da im može biti hvatajući svoje podatke o kreditnoj kartici, itd., kaže on. Dakle, Ondango nudi rješenje u kojem svi trgovinu događa kroz Facebook fan stranica, a korisnici nisu preusmjereni na stranice trgovac, ali procesi događaju kroz pokretanje poslužiteljima, tako da Facebook nema pristup na kupnju podacima.

Dok Ondango korisnicima nudi mogućnost dijeljenja kupi sa svojim prijateljima, ostavite komentare, subcomments, i nakon kupnje u svoje zidove, pravi fokus, de Pino ponavlja, na stopu pretvorbe po trgovinama. Zato je otišao nakon što je pokretanje dizajn koji izgleda kao da je provodio Facebook je jednostavan i lagan za korištenje, a ne zahtijeva app zahtjev.

Naravno, pokretanje aplikacija zahtjev za kupnju daje domaćina (poput Ondango) pristup korisnika Facebooka podataka, a dok je izvršni direktor je rekao da, naravno, sve tvrtke žele pristup tom, Ondango tim je otkrio tijekom beta da 80 posto korisnika će odustati od kupnje kad su primili app zahtjev.

Dakle, iako Ondango svibanj ne biti u mogućnosti uzeti prednost od data mining i cross promociju i sur, oni su izgradili rješenje koje potrošači mogu vjerovati - a time i povjerenje, rješenje koje će, nadamo se poticati obraćenje za trgovce.

Kako početak će zaraditi novac? Ondango će biti punjenje mjesečnu naknadu, kao i malu naknadu za transakciju, pod tri različita plana, ovisno o veličini i inventar trgovine. ( čitatelji mogu provjeriti više o cijenama ovdje .) početak je također trenutno nudi 30-dnevno besplatno probno za nove korisnike.

Ondango je diplomirao Osnivač Instituta Berlinu, i privukao 50-plus kupaca i 150

Nema komentara:

Objavi komentar