petak, 7. listopada 2011.

Pitajte Slashdot: Da li Budući da je "Odan" Pay As Developer?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Mtj0uY4QhwE/Ask-Slashdot-Does-Being-Loyal-Pay-As-a-Developer:
Anonimni čitatelj piše: "Kao viši programer za male IT tvrtka sa sjedištem u Velikoj Britaniji koji će se uskoro objaviti vodeći projekt, znam da ako mi je otići tvrtka sada, to će izazvati ih neke vrlo velike probleme. Ja ' m trenutno trening druga dva 'junior' programeri, pokušavam da ih dovedem do brzine sa našim proizvodima, nažalost, oni su još uvijek daleko od shvaćanja tehnologije koje se koriste -. a da ne spominjem "zanimljiv" posao vanjske programere uspio napraviti Kodeksa Obično, ja nikad ne bi smatrao ostavljajući tako presudno vrijeme;. Ive 'bio u tvrtka za nekoliko godina i smatraju mnogi moji kolege, uključujući i veći upravljanje, biti prijatelji, međutim, bio sam prišao. drugu tvrtku koja je mnogo veći, i oni su mi ponudili povišicu od £ 7K raditi isti posao, plus njihov ured je praktički izvan moje prednja vrata (za razliku od moje trenutne 45 minuta mijenjati u svakom smjeru). To bi .. massive razlika u moj život da je rekao, ja ne mogu pomoći, ali osjećam da otići sada će iznevjeriti moju prijatelji i kolege Neki prijatelji su mi rekli da sam samo biti 'meka' - no mislim da sam se odani. bilo koji savjet? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar