utorak, 9. kolovoza 2011.

Nielsen kupila Marketing analitiku, Inc

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5zHDXBHb-Fc/:
nielsen-logo

Danas, Nielsen objavila je stjecanje marketing analitiku, Inc, lider u analitike i napredne softver za planiranje. Tvrtka trenutno ima 52 zaposlenih, od kojih će se pridružiti timu Nielsen. Sporazum također uključuje stjecanje ostale imovine, uključujući softver i tijeku klijenta projekata.

Stjecanja je cilj omogućiti Nielsen bolje osigurati trgovcima robe široke potrošnje s "najcjelovitijih i pravodobno pogled na utjecaj medija i marketinga", rekao je tvrtka, kaže se u izdanju . To bi bilo izrazitu prednost prilikom izrade marketing planova preko kanala, uključujući i online i offline oglasa, u trgovini promocije i potrošača promocije.

"Robe široke potrošnje u marketingu zahtijevaju napredni, u stvarnom vremenu, prediktivno analitički uvid", rekao je John Lewis, predsjednik i CEO, potrošača Sjeverne Amerike, Nielsen. "Kombiniranjem Nielsen je globalni doseg s marketing Analytics" stručnost i napredna modeliranje i scenarij planiranje aplikacija, možemo voziti povećao vrijednost za naše globalne klijente koji traže optimalnu marketing mix i razine potrošnje kako bi se povećala njihova prodaja. "

Marketing analitiku, osnovana 1991, ima sjedište u Evanston, Ill To je povijesno pomogao tvrtkama mjeriti marketinških planova "utjecaj kombiniranjem duboko modeliranje, s ekspertizom u softverske aplikacije.

Uvjeti sporazuma nisu objavljeni.



Tvrtka:
Nielsen
Web stranica:
http://nielsen.com
IPO:
26/1/2011, NLSN

Nielsen je tvrtka publiku mjerenja koja prati TV, internet, radio i korištenje u cijelom svijetu.

Saznajte više

Nema komentara:

Objavi komentar