utorak, 9. kolovoza 2011.

Facebook Klasteri Teme u Vijesti, otvara Mogu crva

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/gtucS3QxqYc/:
Screen shot 2011-08-08 at 1.39.37 PM

Facebook je težak to odgonetati svoje News Feed, jer pokrenuta u 2006, i naravno zato što je Facebook svaki put se mijenja apsolutno ništa, čini se da baciti korisnicima u u metežu. Ranije danas tvrtka je pokrenula zadnji inkrementalni korak u svojoj potrazi pokušati dati smisao obična količinu podataka u realnom vremenu obrađuje: Agregirana Tema klastera u hrani Facebook News.

Facebook je navodno planira na stvaranje nefiltriran Vijesti, što će otvoriti ustave na cijelom tok stvari zajedničko (upravo sada hrane algoritamski je filtrira stvari poput koliko blizu ste s osobom koja ga dijeli, recency i namjerno djelovanje kao Voli).

Ja sam guessing u pripremi za taj veliki promijeniti momčad Vijesti misli "Hej, što su neki od načina možemo napraviti to manje govana pokazati?"

A što su došli do? Iako nisam siguran što u konačnici ima u trgovini, što su pokrenuli danas je stranicu agregacije po temi, tako da kad god vaši prijatelji nakon što se odnose na Apple na primjer, dobiva skupljaju u klaster sa svim ostalim priče o Apple i oznake stranice Apple ventilatora. Na primjer par priča o iPhone rezultiralo u ovoj polu-relevantnih skupina o iPhone. Osim što moj post nije bio relevantan na sve.

Facebook je rekao da će se pomoću obradu prirodnog jezika kako bi se slagala riječi u statusu promjenama na brand stranice, ali to neće biti koristi ljudski urednici ili osjećaj analize za filtriranje ili cluster negativne ili pozitivne priče, ili tor nepovezanih elemenata. "Tu će neizbježno biti smiješno ili neugodne kombinacije radnih mjesta," kaže Inside Facebook Josh Constine. Vidjeti Isusa klastera gore.

Iako se čini očito da Facebook je to povećanje u angažmanu na fan stranice, ne čini se dodati jako puno vrijednost za korisnike te je bacanje za brandove.

Čini se kao što je ovaj potencijalno mogao pokrenuti na mnoge od iste probleme koje Twitter je sa svojim pokušajima da dodijeliti korisnik-generiran sadržaj marke sadržaja. Sa 700 milijuna korisnika, potencijal za lažno pozitivnih je nevjerojatna. Mi smo možda i početak "Objavljeno O ne" tumblr sada.

No, dok je potreban "Mrzim bilo koje i svih promjena" Buka je započeo na zid gdje je nova značajka je najavljeno, nisam čuo puno žalio na svoje (relativno tech pamet) Vijesti. Možda zato što značajka ne čini da će se provoditi u cijeloj ploči.

Ja osobno nisam vidio klastera od oko 15:00 PST danas i jedan korisnik je izvijestio da je hrane je nedavno agregiranja veze starinski način AK "... 5 od vaših prijatelja dijele vezu."

Možda je netko tamo gore u Palo Alto shvatio što su pokušali ostvariti bio je prilično prokleto teško i unlaunched? Ja sam pitao Facebook PR ako ste se povukli na sve na lice i još primati komentar.



Nema komentara:

Objavi komentar