utorak, 9. kolovoza 2011.

AOL-P2: Globalni prihod od oglašavanja na kraju opet, neto gubitak Narrows

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/FeWCfxp3Z9Y/:
aollogo

Pristup internetu, sadržaju i online oglašavanje tvrtke AOL (koja također posjeduje TechCrunch) jutros izvijestio je njegova zarada u drugom tromjesečju ove godine.

AOL prijavljen neto gubitak od 11,8 milijuna dolara, u usporedbi s prošle godine gubitak nešto više od 1 milijarde dolara, koji je uključen veliki naboj umanjenja goodwilla i viših troškova restrukturiranja.

Ukupni prihodi došao na 542,2 milijuna dolara, što je 8 posto u odnosu na Q2 2010. Pretplata prihod je još jedan - iako očekuje - pogoditi s 23 posto smanjenje.

Međutim, prihod od oglašavanja (napokon) porasla 5 posto na 319 milijuna dolara nakon što je u suštini stan Q1 2011 , osobito unatoč utjecaj AOL-izlaz iz određene zemlje i operacija u novije vrijeme, s prikazom oglašavanje do pristojne 14 posto.

U priopćenju, AOL izvršni direktor Tim Armstrong kaže da je tvrtka povratak na globalno oglašavanje rast po prvi puta od 2008 je još jedan 'smislen korak naprijed "u povratak AOL branda.

Djelomično neutraliziranju rast prihoda od oglašavanja je pad u potrazi i kontekstualno prihod od 17,6 milijuna dolara, tvrtka, rekao je.

AOL naglašava svoje Huffington Post Media Group, koja je vidio broj jedinstvenih posjetitelja nadmašiti 30 milijuna ("The New York Times") u svibnju 2011, prema comScore. Upute za komentare na Huffington Post za Q2 premašio 12 milijuna, a nedavno je na vrhu 100 milijuna, budući da je počeo.



Tvrtka:
AOL
Web stranica:
http://www.aol.com
IPO:
NYSE: AOL

AOL je globalna podržava oglašavanje web tvrtke, s prikazom oglašavanje mreže u SAD-u, znatno svjetskoj publici, a paket popularnih web brandova i proizvoda. Strategiju tvrtke ...

Saznajte više

Nema komentara:

Objavi komentar