utorak, 9. kolovoza 2011.

Bloomspot podiže 40 milijuna dolara kako bi dokazali svoju Lokalni Ponude model djeluje - i oni Jamstvo to ne

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/VdauIm1R488/:
5A5 Private Offer2

S Groupon na rubu odlaska javnih , i Google, Facebook i samo o svima rushing kopirati ideje, nema dvojbe da je model bio veliki hit s potrošačima. No, još uvijek postoje neka pitanja kao da koliko to pomaže tvrtkama nude ponude. To je u osnovi model gubitak vođa, pa je uspjeh metrika može biti lukav da točno izmjerili. Bloomspot je se na ovaj model koji se temelji oko uspjeha - za trgovce i kupce. I investitori kupuju u to vrijeme velika - u iznosu od 40 milijuna dolara svježeg u financiranju.

Da bude jasno, Bloomspot ne orijentiraju se oko grupe ponude. Umjesto toga, oni se usredotočiti na ponude iz kvalitetnih trgovci žele povezati sa svojim najboljim klijentima. Said drugi način, oni ne žele poslati ponude za mase, oni su u potrazi za povezivanje prodavača s određenim (nadamo se) lojalnih potrošača. Nudi im služe su više visoko prilagođene za određene interese i demografiju. I opet, oni vjeruju da sada sam prikovan model koji će raditi.

"Mi smo zatvorena petlja na poslovni model," Jasper Malcomson , Bloomspot predsjednik Uprave i suosnivač, govori nam. Ključ je podataka.

Bloomspot dobiva dopuštenje i od njihovih korisnika i dobavljača za pogledati i analizirati podatke kreditne kartice se koriste na mjestima gdje Bloomspot je pokrenut ponudu. To im omogućuje da vide, ne samo da je ponuda koristi, ali kako je to učinio u smislu pomoći prodavatelja prodaju drugih proizvoda za kupca. Da, oni su u potrazi za vidjeti ako "gubitak vođa" je zapravo "gubitak vođa", ili stvarno samo "gubitak". Oni su tada prisutni ove podatke natrag dobavljačima u cijelosti transparentan način. ( Evo uzorak onoga što izgleda kao da se podaci , očito anonimnih tako da bi se u uzorku.)

No, ovdje je pravi ključ: Bloomspot koristi ove podatke predvidjeti koliko kupac će provesti s trgovca na temelju ponude. I oni jamče određenu razinu isplativo potrošiti. Ako ponuda ne dovodi do toga, Bloomspot čini razliku od svoje provizije. Drugim riječima, prodavač stvarno ne mogu izgubiti.

Bloomspot je dovoljno udobna u njihov model za to (kao i da su podaci potpuno transparentan). Bili su trčanje njihove specifične visoke kvalitete pruža mjesecima, tako da su podaci na leđa sve ovo gore, kao dobro. Oni vjeruju da će biti u mogućnosti točno predvidjeti koliko dodatnih ulaganja ponuda će poslati dobavljaču.

Ok, ali zašto bi kupac ide uz to - korištenje njihovih podataka kreditne kartice? Budući da Bloomspot nudi im niz nagrada za sudjelovanje. Prije svega, ako kupite Bloomspot onda ponuditi koriste istu kreditnu karticu s trgovac, Bloomspot će vam dati 25 posto natrag na sljedeći ponudu kupnje. Drugo, nastavak korištenja iste kreditne kartice biti pretvara se u lojalnosti kartica za vas. To pomaže Bloomspot pokazuju određene tvrtke koje ste "veliki zaštitnik" koji bi trebao dobiti posebna ponuda, izvan one nude javnosti.

"Sve ovo je najjači kad je ne samo o ušteda", kaže Malcomson. "To je sustav prepoznavanja. Na neki način, to je manje o popustima i štednje, a više o priznavanju i status ", kaže on, ističući da mjesta poput Las Vegasa su to već desetljećima. Ako ćete potrošiti mnogo novca kockanje, casino će comp drugih stvari za vas. "Na mnogo načina, to je EXA

Nema komentara:

Objavi komentar