nedjelja, 10. srpnja 2011.

Snaga za ljude

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/vfJt5Y6UU0c/:

Kao što sam pisati ovo, UPS će se oglasiti bijesno iza mene, na režanje od pola tuceta dizel generatori na ulici izvana. Ja sam u Internet caffe u Leh, grad nestled u himalajskim dolini okruženoj 6000 metara / 20000-noga vrhova, brzorastuće glavni grad Indije najsjevernije područje Ladakh . Jasno je prerasla svoje električne kapaciteta; struje udario nekoliko puta dnevno.

Električne energije je duboko unsexy , ali duboko važna tema u zemljama u razvoju. Tehnologija užurbano mijenja živote širom svijeta, čak i što ste pročitali ovaj, ali nedostatak pouzdanih električne energije je veliki prepreka čak iu većim gradovima, a još manje daleke sela.

Ljudi ne nalaze razne nesavršeno i genijalna načine kako se nositi. Bio sam jednom na Riverboat u Gvatemali čija kapetan distribuirani novi pogon telefon baterije stanovnika rasutih duž rijeke, i uzima svoje stare naplate kada se vratio u civilizaciju. Naći ćete trgovine prodaju malih solarnu energiju opreme u udaljenim malim gradovima diljem Ugandi, a povremeno microhydro generatora na Himalaji, a ljudi svugdje spali kroz ogroman (i otrovne) iznosi oskudnih (i skupo) dizel generatori za napajanje kada je njihova svjetla ugase.

No, mora postojati bolji način: i, sve, tu je. Konkretno, ja sam imao moj pogled na Fenix ​​Međunarodni za neko vrijeme sada. Njihova ReadySet baterija ima dva upaljač i dva USB izlaza za punjenje radio, svjetla i baterije, a može se puniti putem solarne, bicikl, ili zid snaga. Osim toga, oni su nedavno izdali univerzalni punjač koji se može upaliti gotovo bilo litij-ionska baterija preko USB priključka. (Volio bih da sam znala prije nego sam krenuo na ovom izletu, a ja mogao napustiti oba fotoaparata-punjače baterija kod kuće.)

Ona dobiva bolje, i wackier. Tu je i ovo BioLite štednjak da se puni vaš mobitel i Bill i Melinda Gates Zakladu nedavno dobio 100.000 dolara za projekt koji želi koristiti tla mikrobima na vlast gorivih ćelija, koje, tvrdi se, moglo bi biti izgrađen od nule, u nekoliko minuta, za novčana jedinica . Moram priznati sam malo skeptičan, ali ja ću biti promatranje s kamatama.

U dugoj vožnji, naravno, lokaliziran micropower projekti nisu dovoljni za ozbiljnu ekonomski razvoj, morate poveliki i stabilnu električnu mrežu. No, u međuvremenu, malo snage je puno bolje nego ništa, a može i čini veliku razliku. Dakle, ovdje je u nadi da ti mikrobi su megahit.


Nema komentara:

Objavi komentar