nedjelja, 10. srpnja 2011.

Groupon za sport? Publika Sjedala donosi Daily Deal model Sport Ulaznice

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/s0nD-Tl9M_Y/:

Dnevni web stranice posao, tako i velikih, izgledaju kao oni su ovdje da ostanu, mnogo Rocky Agrawal je žalost, sigurno. Bilo ili ne slažete sa Rocky je nalet postova prošlog mjeseca o Groupon i potplaćeni aplauder klonova, svakodnevno bavi model nije savršen i to je sigurno dostojan nastojati kako bi bili sigurni da mala poduzeća i trgovci nisu prisiljeni u strukturiranju jednostrana odnosa s dnevnim bavi web stranicama. Justin Cener, osnivač i izvršni direktor Crowd sjedala , slaže se da je dnevni posao modela nije idealan za svaku industriju i trgovci ne bi trebali prisiliti model samo zato što svakodnevno bavi su svi bijes ovih dana.

To se, rekao je, Cener misli da je pronašao ništa što odgovara dobro dnevni posao i grupe kupnje modela: Sport ulaznice. Osnivač Crowd Sjedala mi je rekao da misli da tvrtke s kvarljiv inventarom stoje dobiti najviše od dnevnog bavi model i da sportski ulaznice su premijera primjer: Ako se ulaznice za nedjeljno popodne je nogometna utakmica ići neprodanih, te osobito ulaznice ne može biti samo prodaju u ponedjeljak. Oni ulaznice su izgubljeni. Za dobro.

Štoviše, tvrtke koje zaraditi novac na komplementarnim roba i može stvoriti kupi da bi se za novac izgubljen u popust stoje učiniti više nego samo slomiti čak i na ove vrste ponude. Općenito govoreći, kada popust izlazi da se 75 posto ili više, to je gubljenje prijedlog za trgovca - ovisno naravno o mnogo davatelja rez.

Dnevni posao modela mogu biti uspješni u specijalizirane segmente tržišta, Cener rekao, jer u slučaju sportskih ulaznica (i, zapravo, bilo koji drugi ulaznica prodaje poslovanje - kina će biti još jedan), može biti "zajamčena prestar" prihoda od komplementarni izvori, kao što su parking, koncesije, pivo, suveniri, i tako dalje.

Niša fokus je noga za Crowd mjesta (osobito u lice Groupon mrzitelji vani). Kad se korisnik registrira za pokretanje službe, oni su prijave za kupnju sportske karte - i sportskih ulaznica samo - u odnosu na Groupon, gdje korisnik može biti zainteresirani za masažu bavi, ili restoranu se bavi, ili film bavi. Ciljanje niša na tržištu može također pozabaviti pitanjem dugoročnu vrijednost, Groupon bavi postaju slavno upitna kao sredstvo za stvaranje lojalnih kupaca, ali niša na tržištu, Cener smatra da sportski fanovi su već bijesni po prirodi. Također ćete biti ohrabreni da postane ponoviti posjetitelja, jer oni žele podržati svoje momčadi i doći do što više igara što je više moguće, pogotovo kada se može iskoristiti visoko diskontiranim bavi.

Još jedna točka: Dnevni bavi web stranice ne rade veliki posao prenošenja dodatne vrijednosti trgovci su partner, što je razlog zašto Cener nada da će do uključujući socijalne medija linkove na momčadi Facebook i Twitter stranicama, te poticanje svojim korisnicima da "kao "i" slijede ", timovi mogu povezati sa svojim navijačima na vlastitim uvjetima. Publika sjedala također daje "najbolje prakse" za trgovce, timovi nudeći savjete o tome kako zadržati nove klijente, kao što su ohrabrujući ih da se prijavite za popis e-pošte, ili uključujući i marketinške materijale i letke na mjestu bona razmjene, ili čak i pozdravni Crowd sjedala korisnika putem Jumbotron natpisa.

Los Angeles-based startup, koji u početku pokrenut prošlog mjeseca, nudi popuste između 50 i 90 posto od nominalne vrijednosti sporta ulaznice. U ovom trenutku, usluga je dostupna u Los Angelesu, San Franciscu, New Yorku, Chicagu i Bostonu, ali Cener kaže da želi i dalje širi i na svim većim gradovima u SAD-u

Kako se to radi? Korisnici prijavite se za Crowd Sjedala i potvrdite e-mailom, whe

Nema komentara:

Objavi komentar