nedjelja, 10. srpnja 2011.

Građevinska tvrtka Enterprise softver koji se ne sisati

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AYXbDUr_QV0/:

Bilješka urednika: Gost autor Aron Levie je osnivač i izvršni direktor Box.net

Thomas Wailgum, urednik CIO.com, sažeo industrije poslovnog softvera najbolje kada je napisao, "To može izgledati da je čak i duhanske tvrtke uživaju veću razinu ukupne 'likeability' nego to poduzeće softvera."

Način uspješan proizvođač poslovnog softvera tvrtke povijesno djelovao je više ili manje neosporan: licenciranja troškovi povećati u pravilnim razmacima, tehnologija je teško integrirati i korisničko iskustvo je često zločest. Za razliku od većine ostalih otvorenih tržišta, koja sila negativna ponašanja tijekom vremena, mnogi od prakse u mjestu danas služe prodavatelja i kupca asimetrično. Nevjerojatno, ali više od 40% IT projekata još uvijek ne uspijevaju predati očekuje poslovne ROI, a poduzeće dobavljači izaći pobjedu bez obzira.

Ali ne za dugo. Sada poduzeće softver može biti isporučen preko web i ponovljena brzo, vidimo prepreka za razvoj, distribuciju i usvajanje smanjiti na razinu prije samo svjedoče potrošača Internet tvrtke, s milijunima korisnika na vrhu platforme kao što su kukati, kutija, i Zendesk, te promjene stvaraju mnogo konkurentne krajolik u kojem stoji da kupac dobije strahovito. Vrijednosti koje sada odvojeno nasljeđe dobavljača iz nova vrsta poduzeća, ne samo tehnološkog, nego i kulturnu i organizacijske. Ukratko, izgradnju bolje poduzeće tehnologija zahtijeva da gradimo fundamentalno različitih tvrtki poduzeća tehnologije.

Stvaranje nevjerojatna proizvoda, a ne iznenađujuće RFP odgovora

Enterprise softvera dugo su uživali counterintuitive, ali vrlo unosan, sustava nagrađivanja. Svojim kupcima se razlikuju od krajnje korisnike, a svaka skupina potrebe su radikalno drugačije - tradicionalno, poduzeća tehnologija je dizajniran s prodajom na CIO na umu, a to stvara rješenja koja su neizbježno značajka-otečen za "zadovoljiti" velika većina o zahtjevima kupca.

To je stvorilo čudno perverzno dinamičan gdje prodavača s najviše značajka-bogata rješenja pobijediti ugovora, ali korisnicima izgubiti zbog složenosti tehnologije. Zahvaljujući nevjerojatno dugo razlike između proizvoda za tisak, dobavljači su dodatno motivirani da strpati što više mogućnosti kao što je moguće u svakoj verziji, nadajući se da će provjeriti sve okvire na RFPs za sljedećih nekoliko godina.

Pa kako novi članovi izbjegli ovaj ciklus sve zajedno? Fokusirajući se na izgradnji poslovnog softvera koje korisnici vole, vožnje potražnje do CIO. Prodavateljima kao radni dan, Jive, kukati, ili Rypple reagiraju ulaganjem više u dizajnu, upotrebljivost, otvorenost, a ukupna korisničko iskustvo. Oni mjerenje uspjeha korisničko usvajanje, a ne lice za provjeru. I srećom, kupci su lov na.

U Box, sada vidimo RFPs gdje "korisnik usvajanje" je teško ponderirani faktor u odluku o kupnji, a to je gotovo nečuven prije nekoliko godina. IT menadžeri su realizirati da postoji bolji, više strateški koristi svoje vrijeme od treninga zaposlenih, borbi protiv niskog donošenja, a tvrdeći sa ljut korisnicima - oni žele tehnologiju koji je upravo radi. I zbog toga, mi smo vidjeli više poravnanje između korisnika i CIO nego ikada prije.

Održavanje haker-centric inženjering kulture

Paul Graham je napisao veliki esej prošle godine na potrebu za hakerske-centric kultura, gdje je navodno pripisuje Yahoo pad zbog neuspjeha u izgradnji inženjersko-

Nema komentara:

Objavi komentar