nedjelja, 10. srpnja 2011.

Približavajući se 2M članova, jedan Kings Lane Zemljišta Unosan Potvrda iz Bravo

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/mklqDAEpo88/:

Ja se dogodilo da se gleda moju novu omiljenu show, Bravo je milijun dolara obrtnici , prošlog tjedna i primijetio vrlo poznato ime. Show, koji slijedi pet LA-based, high-end dizajnera interijera u industriji, istaknut istaknuta Jedan kraljeva Lane, K Leiner Perkins i Greylock-podlogom bljeskalica prodaje mjesta za dom dekor, namještaj i pribor.

U epizodi koja emitiran prije nekoliko tjedana, jedan Kings Lane je co-hosting stranka s jednim od dekoratera, Nathan Turner, kako bi proslavili novi kustos prodaju od Turner s ručno ubrano namještaj i pribor iz Indije. Mjesto zapravo je dobio tona zraka vremena, pa čak i opremljenog suosnivač Susan Feldman (na slici u post s Turnerovim). Turner-kurirao prodaju na jedan Kings Lane (na kojemu se nalaze Bravo odobrenje) počeo je sljedećeg jutra, nakon epizode emitirana i jedna kraljeva Lane vidio većina predmeta rasprodan u roku od nekoliko minuta.

Ovaj prošli tjedan je epizoda ponovno istaknuta Jedan Kings Lane kao dio priče, s celebrity dizajner Martyn Lovre Bullard u pratnji Feldman i jedan Kings Lane zaposlenika u London kako bi izabrati stavke za slične kustos prodaju. Jedan Kings Lane dobio puno više zraka vremena u prošlosti epizodi, a kada je prodaja hit sljedećeg jutra, događaj je bio 96 posto rasprodan 3 sata u početku Bullard-London prodaju. I srijeda je sve vrijeme visoke za svakodnevnu nova članica akvizicije, zahvaljujući značajka na show.

Bravo potvrda je velika stvar za flash site prodaja, s obzirom na kanal je viđenje rekord gledanosti među odraslima dobi od 18 do 49 godina. Feldman nam govori da je site je izvorno radi prodaje Tastemaker oznaka s Turnerovim prošle godine, i jedna kraljeva Lane zapravo je TV ekipa s njima filma putovanje u naporima pitching Bravo s idejom da koriste flash site prodaje u reality show. Po povratku, kaže Feldman Bravo završila promicanje pokretanja u emisiji zbog strateških stane.

Danas, emitiranje tradicionalno ne misli kao "izravno djelovanje" marketinški kanal za web startupima. No, taj primjer s jednom kraljeva Lane i Bravo (koji je također sadržanu partnerstva s četvorinast i Shazam ) pokazuje moć povezivanja emitirati na sljedeću generaciju trgovine, kao što je model Flash prodaje.

Jedan Kings Lane je dokazano da model niša trgovine ne samo da može privući veliki userbase (tvrtka je bliži 2 milijuna korisnika, kaže Feldman), ali vidi rast prihoda, kao dobro. Pokretanje rastao prihod više od 500 posto u 2009 do 2010. U ovom intervjuu Wall Street Journal , jedan Kings Lane direktor Doug Mack kaže da očekuje da će nastaviti ovaj rast (od "nekoliko stotina posto") i ove godine. I više od 75 posto prodaje dolazi iz ponoviti kupaca (ja se dogoditi da spadaju u ovu kategoriju).

Istina je u tome da je trgovina se razvija i promotivne bavi mrežama, tehnološke tvrtke i drugih sadržaja je samo jedan od načina na koji prodaje Flash stranice su inovacije. Pozlaćeno je kombinirajući s uredničke trgovinu u foodie stranicama pozlaćenih okusa , kao i u kuću i namještaj okomito . I pozlaćenim samo pokrenuo zanimljiv posao

Nema komentara:

Objavi komentar