nedjelja, 10. srpnja 2011.

Sapun medija

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/c6mEuc7aXB0/:

O Jahve vas neće kupiti mene Mercedes Benz. To je kako se osjećam o čudnim putovanja smo s našim društvenim znanostima. Koristi se da sam samo mogao sjediti leđa i želju za dom Mickey Mantle trčanje, i siguran dosta, to će biti tamo. Snažni kompaktni jeku stvara luk za razliku od bilo koje druge, i dalje raste kao jasan teren zid.

Na neke osnovne razini mi pokušavamo pronaći dom možemo uložiti društveno umrežavanje krajolik čini se da je potresen Google-ov novi proizvod mrežu, ali na neki način to je postalo više očvrsnuo. Monolit, Facebook, ostaje neoštećen. Eksperiment, Twitter, ništa manje nesigurni o tome što je već uvjeren u svoju vrijednost. Što je lijevo, Microsoft.

To je način prerano hendikep bilo duž ljestvice dobitnika i gubitnika, ali mnoge stvari su već očite. Plus je osvojio medija, ali što to? Za razliku od Apple, koji je promijenio medija ipad, Google je ošamario svježi sloj boje na društvenim chatu koji je bio FriendFeed i pod uvjetom razumno sigurno kladiti da je posao smo stavili u će biti dostupan za neke mnogo vremena da dođem. Vrijedi ulagati u nizu obavijesti kao što smo prepraviti naše grafikone još jednom.

Bez agregacije citata, plus je više interaktivni priručnik za sebe nego išta remeti. Google ima vremena i motivacije da se svatko u svoja mjesta prije početka igre, a mi smo dovoljno udobna na čekanju dok smo provjerili naše stare poznate struje da se vidi što smo nedostaje. Ovaj put okolo, mi smo se bave platformu koja neće propasti ako Track je uključen. Pitanje je kada, ne ako.

Twitter je već glasovao na to pitanje isključuje svoju firehose na Google Realtime pretraživanja. Uglavnom, ni na koji način ćete dobiti Track predao vam na pladnju, baš kao ni na koji način smo za prodaju. U pitanju: Twitter socijalne graf i kako ga se može koristiti za prilagodbu sadržaja potoka. Svi govore o preklapanja krugovi na plus govori isti problem, kako se izvući signal na informacije, osim kako je super Plus.

Da li Twitter imati cijenu po kojoj je pećina? Zapravo ne. Drugi takav cijena je osnovana, ukupna vrijednost cijelog segment tržišta propada. Recimo Google dobiva Track i omogućuje nas vežu naša sadržaj stream Plus identitet s jednim klikom. Odjednom Facebook (i Microsoft) imaju veliki problem, kao što mi koristimo krugovi na zastarjelim Facebook osobni graf, a prodaja naših medija postavke na najviši ponuđač.

Dakle, Facebook brojila s većim brojem, koji će biti odbačen zbog Facebooka ljestvice. Natrag i naprijed, do točke gdje brojeve će biti tako daleko od hrga da samo Microsoft bi ih mogao priuštiti i ono što kraj? Tko zatvara koje se bave izgubi AOL / timewarner komad svoje vrijednosti. U stvari, Twitter će biti stjecanja veliki dio ili tvrtka koja će ispariti na blizu. I što bi oni to, ako posao je sve novac? Ništa kupiti u osim gubitnik aukciji.

Više vjerojatno, Google će i dalje biti uspješan u zgradi svoje alternativni identitet graf, počevši s (socijalne) mediji te se kreće u prostoru sadržaj agregacije s markama. Zanimljiva slučaja test će biti ono što se događa s sve moje djece / jedan život Živjeti posao, gdje se dva sapuni se sele u ipad platformu. Kako će ostvaruju ovo s projektiranje 50 milijuna dolara u troškovima proizvodnje ovisi samo o vrsti pjesme ili @ spomenuti da je Apple ciljanje samo najavio s, pričekajte za to, Twitter u Ios 5.

Dolazi kao što to čini upravo u vrijeme za novu sezonu jesen, sapun mediji mogu ispasti da se razlog Twitter ostaje nezavisna. Uz Netflix kao novi upfronts, proizvođači će se pokrenuti na ipad i bankroll proizvodnje streaming zagrobnom životu. Nije slučajno da ABC zadržao IP

Nema komentara:

Objavi komentar