nedjelja, 10. srpnja 2011.

Eric Schmidt: Ne znate da je Bubble Do Bubble Završava

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/bAP0chvqRe8/:

Ranije ovog tjedna, Google izvršni predsjednik Eric Schmidt je više od 70 minuta dugo razgovarati na press konferenciji u Sun Valley ovdje u Idaho. Pred kraj razgovora, novinar upitao je bivši Google CEO li, kao i mnogi u medijima svijeta, misli da su trenutno u tech mjehurića, a što Google 1,67 milijarde dolara 2004 IPO-u 23 milijarde dolara vrednovanje (Google trenutni vrijednost je 171,43 milijardi kuna) znači u svjetlu današnje IPO vrijednosti.

"Oh smo podcijenjene", našalio se Schmidt, prije primjećujući da on nije zapravo znam da li ili ne mi smo trenutno u mjehur.

"Na opće pitanje mjehurića, u prvom redu ne znaju da je balon dok mjehurić završava, po definiciji. Pravilo JA postaviti sebi prije 10 godina bio je da, ako pritisnete naziva balon onda bih obratiti pažnju, a neka me izvješćuju da New York Times, Wall Street Journal i The Economist se svi napisanih članaka rekavši da je mjehurić.

Dakle, imate nekoliko izbora) Mogućnost rast prihoda na tim platformama je tako velik da bi mogao dobiti vrstu prihoda ubrzanja koja opravdava vrijednosti. B) Imate likvidnosti iscijediti gdje nemate dovoljno dionica, i oni su umjetno visoke. "

Kad novinar je naglasio da je to zvučalo kao Schmidt je "uvjereni u oba smjera", rekao je da je teško znati jesu li procjene su fer do značajnu količinu dionica hit na tržištu, obično kada zaposlenik s blokiranjem isteći, obično nakon šest mjeseci, "Vi zapravo ne zna odgovore do 2012," rekao je.

Jedina jasna stvar u ovom trenutku, kazao je Schmidt, bio je da vrijednosti nekretnina će ići gore. "Mladi ljudi koji trebaju kuće će ići u područja oskudnih resursa i stanovanja bit će natjecanje za kuće i cijene stanova će ići gore. Tako je za njih to nije balon to je zapravo kuća ".

Na što učinak ako imate bilo sedam godina iskustva na tržištu je na njegov pogled na Google IPO, Schmidt je rekao, "Google je otišao javnosti vrlo različito vrijeme, na ono što ljudi mislili da je nevjerojatno visoka vrednovanja, i neka mi istaknuti da smo nikada nisam trguje ispod naše početne cijene. "

Kada se pritisne ponovno novinar da ili ne odgovor, Schmidt je dala slijedeću ponizni odgovor: "Ja ne mislim da je moj posao na poziv tržištu. To je pogreška za mene reći što tržištu treba razmišljati ... Nisam briljantan investitora. Ako mi je briljantan investitor onda možda bih imati neki status. Ja sam računalni znanstvenik ". ... Računalni znanstvenik sa 7 milijarde dolara neto vrijedi.

Nema komentara:

Objavi komentar