srijeda, 31. kolovoza 2011.

"Poštovanje Explorer baština"

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/I6FfBOtwKuM/:
8816

Kada je fotografija počela kruži jučer od novog sučelja za Windows Explorer u sustavu Windows 8, bio sam siguran da su šala. Sigurno, to je luk izruga-up. Ili možda su neki od Apple fan ismijava Microsoft estetski dizajn u kojem je više dosta često ... više. Mislim, nema šanse da je to nešto Microsoft bi zapravo mogao objaviti - a kamoli u 2012, zar ne?

Pogrešno.

Kao što je Windows glavni Steven Sinofsky i Windows menadžment tima Alex Simons detalja u dužinu na zgradi Windows 8 blogu, te screenshotovi su vrlo stvarne. I ne samo to, cijeli sustav Windows tim očito učinio iscrpno istraživanje i staviti veliko vrijeme u ovu značajku. To je točno zašto oni crowing na blogu. Cijeli nakon vrišti: "Pogledajte koliko domaći nismo!"

U isto vrijeme, postoji prizvuk na post: Microsoft je nervozan. Oni objavljivanja tih screenshotovi sada tako oni mogu dobiti povratnu informaciju. Za mene, to sugerira da je, dok Microsoft je uvjeren da su to učinili njihovi domaći, oni zapravo ne vjeruje u sam proizvod. Niti bi trebali biti, s obzirom na reakciju.

Iako ne bi trebalo biti iznenađenje da Apple diehards voljeti dizajn novog Windows Explorer, pa čak i mnogo Windows pratitelja su oprezni . Ali, po mom mišljenju, ovo je gore nego vaš tipični " Microsoft nema okusa "kritiku. Dizajn i korisničko sučelje tu je prilično jednostavno jedan od najgorih stvari koje sam ikad vidio u bilo koji softver - a kamoli nešto što će se koristiti stotine milijuna korisnika.

To ne samo da je to vrlo zatrpan, neujednačena, a zbunjujuće (sve što je), to je da se pokazuje da veliki dio Microsoft ide u krivom smjeru kada je u pitanju budućnost računalstva. To je moje uvjerenje da jednostavnost i elegancija sve će osvojiti dan računalne i dalje se upliće u naš svakodnevni život. Ova katastrofa Windows Explorer pokazuje da je Microsoft vjeruje suprotno.

Možda sam u krivu. Microsoft, nakon svega, je jedna od najvećih tvrtki na planeti koja čini milijarde dolara u prihoda svakog kvartala. Ali sam rekao ove stvari u posljednjih nekoliko godina. U to vrijeme, Apple, tvrtka koja odiše upravo ono što sam pričaju, uskrsnuo je iz pepela postati najvrjednija tvrtka na svijetu - skakanje daleko ispred vas znaju, tko.

U međuvremenu, PC izrađivač, Microsoft ključnim partnerima u borbi za budućnost, padaju poput muha. HP je broj jedan PC za kavu u svijetu, pokušava prodati svoje računalo posao. Acer, broj dva računala za kavu, samo objavio kvartalni gubitak za prvi put.

Ali opet, možda sam lud. Možda sam izvan dodira. Zato sam trčao anketu jučer da se vidi što veći pojasa stanovništva misli o ovom novom programu Windows Explorer sučelja. Nakon više od 1.300 glasova, rezultati su kako slijedi:

  • 47% glasovalo za "To je strašno"
  • 8% glasovalo za "Bilo je super"
  • 19% glasovalo za "to je u redu"
  • 26% glasovalo za "To je najgora stvar koju sam ikad vidio"

To je 73 posto koji je imao negativnu reakciju na lice.

Naravno, pretpostavljam mogli tvrditi da su mnogi od mojih Twitter sljedbenika su vjerojatno da će biti pro-Apple. Ali sam stavio anketi na Google +

Nema komentara:

Objavi komentar