utorak, 28. prosinca 2010.

Uvodnik: punjive baterije su vintage gadget Ahilova peta

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/12/28/editorial-rechargeable-batteries-are-a-vintage-gadgets-achille/:
Jedna od mojih omiljenih aktivnosti oko blagdana je posjeti moje sve raste zbirka prekinuti (i često urnebesno zastarjeli) mobilni hardvera koji sam držati u skladištu. To je godišnja tradicija za mene - mogućnost da će se povući stvari out of the box, pobrinite se da sve uređaje, pribor i dokumentacija kukaca i gamadi-free, očistiti kontakte baterije, otpuhati godina 'vrijedan od prašine, i općenito provjeriti da je sve u ispravnom stanju. Dopustite mi da vam kažem, osjećam se kao dijete u bombonijera svaki put kad sam izvaditi i otvoriti te kutije. Ja ću znati da kad sam zaustaviti osjećaj taj način, to je vrijeme za prodati kolekciju - ali za sada, to je još uvijek svaki zalogaj kao uzbudljiv kao i kad sam počeo kupujete slučajnih naprava iz mog djetinjstva prije deset godina.

Na površini, možda pretpostaviti da elektronika su bezvremenski. Oni su načinjeni od materijala koji su namijenjeni za svakodnevnu upotrebu i zlostavljanja, nakon svega, a to bi se jednostavno mislim da gadget lijevo u skladištu - nekorištene - ostati u točno istom stanju kao na dan kada ste ga ugasili . Naučio sam na teži način, ipak, da je stvarnost malo više neugodan: plastika čini se da osušiti i postati krhki kao godine prolaze, a stvari se počinju pucanja i drobljenje. Kutije i ambalaža degradirati, gotovo kao da su si sami za recikliranje da li vam se sviđa ili ne. I baterije - osobito alkalines - će curiti sve više mjesta, jesti kroz strujni krug i oksidirajuće kontakte nepopravljiv.

Nastaviti čitanje Uvodnik: punjive baterije su vintage gadget Ahilova peta

Uvodnik: punjive baterije su vintage gadget Ahilova peta prvobitno pojavio na Engadget dana uto, 28. prosinac 2010 14:01:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar