utorak, 28. prosinca 2010.

Pohlepa, fanatizam, te Commodore 64

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rysOgt-SKa0/story01.htm:
Jira piše: "Povodom Commodore 64 je preporod kao Atom opremljene nettop, Guardian Jon Blyth sjeća što je izvorni Commodore 64 ga je naučio, između ostalog:". Ali pogled na to, sve smeđe, ružni i lijepi to učio. mene toliko. Commodore 64 me učio o fanatizam. Nakon nadogradnje iz inferiorne ZX Spectrum, ja bih pokušati uvjeriti Sinclair vjerna bića da me slijedite. ja bih ih pozvati u moju kuću, i neka se vidi da sa samo osam boja i mono čip, njihovi životi nemaju istinsku dubinu Moj evangelizacija brzo izblijedjelo u nestrpljenje Dakle, ja sada mogu vidjeti zašto američki baptisti dobiti tako miffy o ateiste -.. to je strašno bave ljudi koji ne shvaćaju koliko bolje ćete se '. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar