srijeda, 5. siječnja 2011.

Zašto BioWare's Star Wars MMO svibanj već biti prekasno

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9GO42lZhtIA/story01.htm:
Budući da je najava Star Wars: The Old Republic, mnogi igrači su puni nade da svoje visoke proračuna, poštovani razvojnog tima i bogata svemir će biti dovoljno da se daju pravi izazov za WoW Juggernaut. Mišljenju komad u 1up čini slučaju da BioWare je prilika da to učinite možda već prošlo. Citiram: "Iako EA i BioWare Austin imaju KS potreban da bi se barem izvući čak i sa World of Warcraft ipak, ono što smo vidjeli do sada je zabrinjavajuće konvencionalna - čak i generičke - s obzirom na milijune se izlio u razvoju Uzmi otvaranje područja. oko Tython, što Mike Nelson opisuje u svojim najnovijim pregled kao "rudimentaran", zbog svog pomalo generičke, grind-driven potraga dizajn. Trčanje oko ubojstva određenog broja 'Flesh Raiders' u relativno mirnom selu ne čini osobito epskih, ali to je put BioWare Austin Čini se da uzimanje s otvaranja područja za Jedi -. ono što će sigurno biti najpopularniji klase kada je post objavljen je Republika ... pravi zabrinutost, ipak, nije toliko u potraga dizajn kao u BioWare Austin očita spremnost da se igraju slijediti vođu Kada god nešto postaje veliki hit - bilo da je film, igra ili knjiga - uvijek postoji ludi verati se ponoviti formulu;. u World of Warcraft slučaju, da je lud jagmiti traje već šest godina. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar