četvrtak, 25. studenoga 2010.

Sam izgubio moj Gaming Mojo?

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/a9yRzCTLwOk/story01.htm:
danabnormal piše: "Sve sam se frustriran u mom pokušava pronaći igru želim igrati. U nastojanju da se nadoknaditi, Ive 'bio koristeći moj bog standardnim Dell laptop da iskopati blaga sam propustio, kao što su American McGee's Alice, Grim Fandango i Syberia. ja ne često doći vrijeme za igranje igara, pa sam želio imati priliku umočiti i iz naslova, bez osjećaja kao što gubim nešto za ne igranje za vrijeme . Ali kad sam pronaći naslov mi se sviđa, ja bi vrijeme. Heavy Rain je zadnja igra koja me zahvatila, da me doista bave i napravio mi želimo da ga završiti u jednom sjedi. Umoran sam od GTA formule, dosadno CoDs i nemaju vremena reakcije misliti na nogama za AOE III. To je oko vremena sam bacio u kontroler i sam dao ostavku na činjenicu da igre samo želim izaći jednom u plavom mjesec? ili sam ne samo pokazalo da je jedan veliki naslov koji će mi otvoriti za potpuno novi žanr Lords of Ultima ide u redu u ovom trenutku -? je li išta od te sorte sam propustila Koje su vaše misli li držati? određeni žanr? Jeste li ga pronaći teže, kao što ste dobili više zrele, pronaći nešto što želite igrati? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar