četvrtak, 25. studenoga 2010.

Coder optužio IBM patentiranje njegov rad

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/IdNaOww933k/story01.htm:
ttsiod piše "Natrag u 2001, ja kodirani HeapCheck, GPL biblioteku za Windows (inspirirane ElectricFence) da utvrđeni nevažeći čitanje / pisanje pristupa na bilo hrpa izdvajanja za vrijeme izvođenja -. tako uvelike pomaže moj debugging sjednicama sam ga objavio na moje stranice, i dobio nekoliko korisnika koji su bili dovoljno ljubazni da mi zahvaliti - srpski programer čak me je poslao 250 $ kao hvala vam (još uvijek imam njegov mail) Nakon nekoliko godina, Microsoft uključeni vrlo slične tehnologije u operativni sustav, nazvavši ga. PageHeap. imao sam više ili manje zaboraviti tih stvari, jer za posljednjih 7 godina sam bio kodiranje za UNIX / Linux, gdje valgrind nadomjestio Efence / dmalloc / itd. Zamislite moje iznenađenje, kad je jučer, Googling za reference na moje stranice, sam saznao da sam provodi tehnologija, od izvođenja otkrivanje neispravnih hrpa pristupa, je patentirao u SAD, i dodati napad na ozljede, čak i spominje moje stranice (putem neradni link na staru verziju mojoj stranici) ! u prijavi patenta reference Nakon potrebno 'WTFs' i 'krvav pakao' Mislio sam da ovaj osnovanosti zahtjeva (a) Slashdotting, i (b) skup iskren pitanja: Što trebam učiniti o tome nisam američki građanin, ali 'izumitelji' ovog tehnologije (vidjeti njihova imena u vrhu patent) očito su uspjeli u prolazu ovaj smiješan patenta u SAD-u. Ako je moj broj ne računaju kao prije umjetnosti, Bruce Perens je Efence (što sam jasno stanje moj broj je bio inspiriran) je najmanje 12 godina prije! Prijedlozi / psovku patent trolovi najviše dobrodošli. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar