utorak, 6. rujna 2011.

Zašto moji kolege fizičari misle da znaju sve (i zašto su u krivu)

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/FOrU2ar3toY/why-my-fellow-physicists-think-they-know-everything-and-why-theyre-wrong.ars:

Na tom dugom Praznik rada vikenda u SAD-u, mi smo donosimo vam niz mišljenje komada iz raznih Ars pisaca i mi voljeli da vam se pridruže razgovoru u komentarima.

Jedna od najvažnijih stvari koje sam naučio u moje vrijeme pisanja za Ars Technica je koliko malo znam. Pogledajte leđima katalog priča i da ćete primijetiti da je većina mojih članaka kombinacije kvantne mehanike i optike. Svaki sada i opet sam venture u području kozmologije ispunjen, znanosti o materijalima, i klimatologije. Čak i rjeđe, ja glavu u divljinu i napisati nešto o medicini i biologiji.

Ja samo uvijek pisati ove članke ako se radovi na kojima se temelje pisane jasno, ja želim biti razumno sigurni da nisam oštećeni istraživanja u cijelosti. Ipak, ako dopustite da vas isprati dolje intertubes, naći ćete fizičari i inženjeri, poput mene, izlagati o temama koje su daleko izvan područja stručnosti. Ti ljudi su često tako loše krivo da je teško znati gdje početi u bilo koji argument za njih counter.

Ja ga pronaći vrlo frustrirajuće, jer su navodno pametni ljudi. Pa što pođe krivo s nama fizičarima?

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar