utorak, 6. rujna 2011.

Pitajte Slashdot: Učionica Eko-Projekti odgovara Aljaske?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/14jrQPKz3HU/Ask-Slashdot-Classroom-Eco-Projects-Suited-To-Alaska:
Prvi put prihvatio podnositelja shortyadamk piše: "Upravo sam počeo novi posao u kojem ću morati posjetiti mnoge visoke klase škole znanost i studenti sudjeluju u projektima 1 do 3 dan o održive energije i okoliša znanosti (u cilju promicanja regionalne sveučilišta . programa) sam gledao na broj maloprodajnog projekata dostupni online i mnogi od njih su solarne projekte, moj najveći problem s tim je da smo u ruralnim Aljasci i mnogo vremena ću biti u posjetu nastava će biti u zimi (kada imamo vrlo malo sunčeve svjetlosti - pa čak i ako nismo to bi bilo previše hladno da ide i igrati u). Ja sam znatiželjan ako bilo tko ima bilo kakve ideje ili prijedloge za demonstracije i projekte koji se može obaviti u učionici i ne zahtijevaju suncu Jedan drugi uhvatiti je da projekt mora biti dovoljno mali da stane u kovčeg ili plastike nositi;. mi nemamo ceste koje povezuju sela tako da ću morati letjeti projekta iz škole u školu sa mnom . "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar