utorak, 6. rujna 2011.

Microsoft Surface Garaža: Cross-Odjel za razvoj tima, sa pizza i pivo

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/dWezQvlRNk0/:
dots1

Unatoč tome što je jedini TechCrunch pisac u Seattleu, ne izaći na Microsoft gotovo koliko bi se moglo očekivati. Činjenica je da je na drugoj strani Velikog jezera i uzimajući tu obično uključuje puno prometa. Ali kad sam se pozvati kao što sam učinio u zadnje vrijeme, da se pridruže vrsta neslužbenog površina programere 'klub za sastanak, to je teško reći ne. Obećanje slobodnog pizza nije imao nikakve veze s mojim entuzijazmom. Sviđa mi se površine.

Tako je sam da se pridruži grupi programera iz cijelog Microsoft kao što su spitballed ideje, u odnosu nove projekte, te razvija nove značajke kao što sam gledao. Nisu me inicirati u tajne uređaja ili zakleti mi tajnost glede planova svjetske dominacije, ali sam dobio da vide neke cool novih površina aplikacije i pridonose razvoju nove značajke. Također, imali su Aljaske Amber.

Došao sam na Microsoft kampusu (jedan od njih, svejedno) oko 6, a nakon lutanja fruitlessly za kratko vrijeme (navigacija korporativne arhitekture nije moja jaka odijelo) bio sam zarobljen i proveo u konferencijsku dvoranu u kojoj desetak ljudi ili tako bile raspoređene oko stolova, kao da za tjedni sastanak. Nakon nekog upoznavanja, svrha ovog tajnog društva je objašnjeno.

Ispada da su neki ljudi zapravo samo vole raditi s površine. Toliko, tako da oni ne mogu dobiti dovoljno tijekom radnog vremena! Tako je ovaj ponavljajući događaj nastao, sa pizza i osvježenje, da bi ga vrijedno dodatno vrijeme se stavi u. Tu su ljudi iz igara, Prozori, Kinect, marketing, pravi presjek Microsoft života.

I onda je dobio kratki obilazak neke stvari koje ljudi u skupini razvila u svoje slobodno vrijeme, za najveći dio na svoje vlastite. Jednostavan, ali svestran pamflet prezentaciju app, vrsta papira kava stol, govorio na površinu je tragično komercijalne samo dostupnost:

No, jedan programer, poput mene, fan "shmups", stavio zajedno rudimentaran, ali obećava pucač pomoću stvarnog života žetona za kontrolu svoje brodove. Možete se sjetiti neke vremena natrag, kada smo išli vidjeti Dungeons Dragons igra za površine, zajedno s figurice, uroka, i kobolds. Kao što možete vidjeti u nastavku, a na vrhu ovog članka, ova igra je malo više frenetično.

Točke potječu iz raznih mjesta i to je vaš posao da ih navigaciju. Možete premjestiti vaš brod okolo, to mjesto gdje želite snimiti, i tako dalje. Nakon što je fizički predmet da se igra sa pomaže adresu nedostatka taktilnost koja povremeno čini zaslon osjetljiv na dodir igre, tako nezadovoljavajući.

Zadnji put je bio zanimljiv spoj dvaju inovativnih Microsoftovih proizvoda: Površina i Kinect. To je neka vrsta "jutro brifing" aplikacija koja je namijenjena za rad na dnevni boravak u stanju mirovanja TV, koji se može zamisliti možda jednog dana imati osjetljivim na dodir i dubina istraživanja kamere izgrađen in Danas je uspravno površina 2.0 i zaliha Kinect:

Uvijek vidjeti ljude u filmovima postaviti u budućnosti razgovarati sa svojim računalima ih kontroliraju uz geste i tako dalje. Ovo je mali pokušaj nešto da ljudi zapravo mogu koristiti. Kada ste na udaljenosti, prikazuje velike zrnatost informacije kao što su vrijeme, nadolazeće obveze, i tako dalje. Možete reći: "pošte" i to će prebaciti na e-mail, ili "kalendar srijeda", a to će prebaciti na to. A kada se približite, ona osjeća vašu blizinu s Kinect i prebacuje na zaslon osjetljiv na dodir mod gdje možete t

Nema komentara:

Objavi komentar