utorak, 6. rujna 2011.

Netrobe je virtualni ormar za vaš iPhone

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/uvDhOfUde6w/:
lightbox_2

Jedan pogled na moj ormar nakon povratka s odmora jutros i shvatio sam da sam u vlasništvu puno odjeće, od kojih su mnogi sam zaboravio dok kupujete vjerojatno besplatan pribor kao što su cipele i narukvice na mojim putovanjima. Ako samo postoji način da se pristup moj cijeli ormar putem iPhonea ...

Inspiriran sada sramotno virtualni ormar u Clueless , Netrobe , iPhone app iz Atene, Grčka, pokušava upravo to, pomaže vam sjetiti pojedinih stavki iz garderobe dajući vam alat koji im kataloga. Netrobe omogućuje iPhone korisnicima miješati i odgovaraju pojedinačnim stavkama odjeće ili pribora na Styleboard, stvaraju odjeću za događaje, paket cijeli kofere ili dodati inspirativna slika Lookbook.

"Uvijek zaboraviti ono što imate a vi zadržite kupuju istu stvar iznova i iznova", rekao je osnivač Christina Plakopita, "[S Netrobe] žene mogu koristiti svoje ormare ... Sada se možete prijaviti na svoj ormar bilo koje vrijeme i bilo gdje. "

Dok app već dolazi s nekim učitanim stavke iz Shopstyle i Empora , možete dodati svoje osobne stvari odjeće za Netrobe odabirom vješalica ikonu u sredini app i klikom na Dodaj stavku gumb (znak plus).

Plakopita mi govori da ono što čini Netrobe razlikuje od sličnih aplikacija kao što su Stylebook , TouchCloset je vjernost svoju pozadinsku sliku alat za uklanjanje koji ona opisuje kao "Photoshop razini", njegov moderniji dizajn i kofer značajka koja omogućuje korisnicima da gotovo paket za izlete.

Plakopita mi govori da ona planira da Netrobe više socijalnih i interaktivni u budućnosti, kao i razvijanje web komponenta koja će uključivati ​​isti, ali dalje fleshed van, značajke kao i app - na kraju omogućujući vam da podijelite svoje ormar s prijateljima ili tražiti za mišljenja o tome što će nositi.

Uz 1,99 dolara troškova u App Store, bootstrapped tvrtka namjerava ostvaruju kroz affiliate naknade iz drugih odjevnih predmeta. Plakopita procjenjuje da je web komponenta bi trebala biti spremna za oko mjesec dana i da Netrobe Android aplikacija bi trebao biti dostupan za oko dva do tri mjeseca.


Nema komentara:

Objavi komentar