utorak, 6. rujna 2011.

Seedcamp saviti prema gore Uz njegov najveći tjedan ipak

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/qy8eTVrFxfc/:
IMG_5062

Seedcamp tjednu , godišnji tjedan-dugo sjednici voditi najstarijih europskih tech pokretanja akceleratora, započeo je u Londonu, i to izgleda kao najveći još. Konkretno, ovaj tjedan vidi promjene u načinu Seedcamp je djelovao u prošlosti što ukazuje na jasan uptick u tome kako Europska tech scena oklop.

Kada je prvi Seedcamp započeo u rujnu 2007 - isti tjedan TechCrunch Europe pokrenula - to financira šest od 20 tvrtki koje razapeo.

Ovaj tjedan 16 od 20 Seedcamp tvrtke predstavljajući ovaj tjedan već primili početni Seedcamp ulaganja. Seedcamp normalno investirati 50.000 € (za 5-10%), kao standard, ali ponekad ulažu manje za manje udjela, (iako ti točno uvjeti nisu objavljeni obično).

Razliku od prošle godine da je 13 tvrtki dobio ulaganja i nije bilo nastavak o financiranju.

Druga promjena je da je prošle godine došlo je do natjecanja sve ekipe za ulaganja. Ove godine četiri preostala koji nisu imali početno ulaganje (od 20) će se razgovor na kraju tjedna.

I na kraju tjedna, tvrtke smatraju Seedcamp i mentora da se prva tri svih 20 dobit će novčanu nagradu, koje mogu koristiti kao dio 'follow-on "krug. Pobjednik dobiva 25.000 €, drugo mjesto dobiva 15.000 €, treće mjesto osvaja 10.000 €.

Na kraju, nema "novih" momčadi na Seedcamp ovaj tjedan. Svi oni su se pojavili na Mini Seedcamp dana već na priredbama diljem Europe. U godinama otišao po bilo uvijek nekoliko divlje kartice - ove godine, ovo je "creme de la creme", ako će.

Sada, nakon četiri godine što mislite da bi bili bismo počinju vidjeti neke izlaze među bivšim Seedcamp tvrtke i novi eko-sustava razvija oko njega. Ali samo Mobclix je stekla prošle godine za 50 milijuna dolara znan - prilično dobar "europski" izlaz.

U međuvremenu mnogi bivši Seedcamp tvrtke još uvijek ide, iako izlazi, kao što sam ističu gore, tanke na terenu.

No, ne bismo trebali brinuti. Kao Seedcamp investitor mi je rekla jučer "Mi bi mogli vidjeti izlaz uskoro obliku bivšeg Seedcamp tvrtke, ali smo opušteni o tome. Mi radije vidjeli ove tvrtke izgraditi do točke na kojoj mogu to knock out parka. "Mislim da je to pravo uzeti na ovoj. To je neobično za tvrtke kako bi vidjeli likvidnosti događaje u ovom kratkom vremenskom razdoblju, i to je bolje ne da se usredotoče na izlazu ionako.

Osim toga, trend među tvrtkama je izabrao ove godine su mješavina evolucije na postojećim poslovnim modelima i narušavanja tradicionalnih industrija.

Tako dakle, GrabCad cilja tradicionalni sektor inženjeringa. Farmeon je o ciljanju sektoru poljoprivrede. Vox.io je o evoluciji treće generacije telefonije - da dobijete sliku.

Ali ja ću biti istražujući startupima odabrane u odvojenim nakon uskoro.

(Iznad, Seedcamp je Carlos Eduardo Espinal, Saul Klein, Reshma Sohoni)


Nema komentara:

Objavi komentar