ponedjeljak, 8. kolovoza 2011.

Značajka: Jedan mjesec sa Google +: zašto je ovaj društvena mreža ima noge

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/qtmN2iGfT8A/one-month-with-google-why-the-social-network-has-legs-1.ars:

Ako ste stranac koji ide za mnom na Google +, možda mislite da sam rijetko koristiti uslugu. To je zato što je većina mojih postova su ograničeni na sedam krugova sam stvorio za prijatelje, poznanike, obitelji, Ars djelatnici, i druge ljude volim izložiti razne aspekte moje osobnosti. Vi imali pojma? To je točno točka.

Nakon mjesec dana sa Google +, to je jasno mi je da ovaj-slanje promjenama na određene skupine ljudi, a ne drugima, je glavni žalbu usluge. Bio sam jedan od prvih ljudi glasno izjavljujem da možete učiniti istu stvar na Facebooku, ali tako malo ljudi znaju da je to u osnovi nepostojeće značajku, to je problem s Facebookom. Pomoću Google +, slanje određena ažuriranja za neke ljude i druga ažuriranja drugih ljudi je pravo na čelu iskustva. Uvijek se traži da svjesno odluku o društvenim krugovima i oko koje se krugovima kako bi vidjeli koji postove.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar