ponedjeljak, 8. kolovoza 2011.

Ja sam Odvikavanje telefonske pozive

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/CQpbKAVmbMc/:
phone

Potaknuti MG Siegler je : "Ja sam Odvikavanje e-poštu" oštra kritika, iako je to mjesto sam smisao za pisanje već neko vrijeme. Sam bio idući u ga spremiti za moj osobni blog, ali hej, ako MG je dozvoljeno da dreka o njegovom tijeku borbe sa svojom e-mail sandučić ovdje na TechCrunch, ja bi trebao biti dopušteno da Vas obavijestiti moje gađenje i telefonske pozive, kao dobro.

A kao dodatni bonus, ja sada mogu lako točke natrag na ovaj post za sve one koji me pings i pita za "brzi - 2-minuta vrhovima, kunem se - telefonski poziv" u budućnosti.

Nepotrebno je reći, naravno nisam zapravo odvikavanje telefonske pozive u bilo kojim okolnostima. U stvari, moja obitelj i prijatelji mogu budite uvjereni da ću i dalje će biti dostupni na moj mobilni telefon 24 / 7 - za bolje ili lošije.

No, osim nekih apsolutno potrebno telefonski pozivi - koji će svode se na samo par mjesečno, ako da - sve glasovnih komunikacija u profesionalne svrhe se ne dolazi u obzir, uključujući Skype, Viber, mobilne i fiksne pozive. Možete me zvati luda, ali ja sam prilično siguran da će biti strašan, iako, da se pošteno, to je prilično jednostavno rješenje za mene da.

Ja sam sa sjedištem u Europi, dok su više od 90 posto mojih razgovora s poduzetnicima, investitorima, suradnicima i drugim ljudima sam komunicirati sa za to moj posao sa sjedištem u SAD-u, pa naravno većina mog rada uključuje e-mail (koji sam ne ' t mržnje), instant messaging i drugih oblika digitalne komunikacije ne uključuju me moraju pozvati nekoga ili pokupiti telefon.

Ja sam isto tako ne izvorni engleski govornik, tako da je obično u najboljem interesu druge strane ne bi me krivo shvatiti ili pogrešno interpretiraju što on ili ona govori na telefon. Govorim više jezika, ali čak iu mom materinjem jeziku ja još uvijek vole da se poruke e-pošte kako se ne bi se stvari miješaju.

Osim razlika u Zone i jezične primjedbe, postoje tri glavna faktora koji su uvjereni me prestati s poslom glasovne razgovore uopce.

1) Halo? Prekidi ubiti moju produktivnost

Barem što se tiče mene tiče. Vidite, u mom iskustvu, ne možete biti dobar bloger tehnologija i kad niste stalno imajući vaše oči o tome što se događa u sve kreće tehnološkoj industriji.

To znači praćenje odlasku komunikacije iz tisuće tvrtki, gledajući žice, a što drugim publikacijama pisati ili govoriti o, ali i održavanju oko za e-poštu, tweets, Skype ili Facebook poruka od izvora. Možete mi dati poziv i mi odgovor, to znači da sam kap ne samo ono što sam radiš, ali i ono što sam bio idući u biti događaj u sljedećih nekoliko sekundi ili minuta.

To je samo ogroman distrakcija kada dnevne profesionalnu djelatnost se događa da se skakanje od jednog preglednika karticu ili prozor poruka na sljedeći svakih nekoliko sekundi. Možda vam je potrebno napraviti telefonske pozive za vaš posao, ili vam ne smeta prekida, ali sigurno je jedan od glavnih bol u iza me.

2) To je nemoguće - ili barem ne dovoljno blizu lako - za pretraživanje. Ili arhivirati. Ili naprijed.

Ako ljudi mi pošaljite e-mail ili skype poruku, to znači da ja mogu ići preko njega na moj uvjetima, na moj praktičnost, ali to također znači ja mogu lako pogledati bit poruke u pitanje. Snimanje / prijepisa telefonskih poziva će ponuditi mi priliku da digitalno arhiviranje i biti u mogućnosti pretraživati ​​kroz glasovne razgovore, ali to je gnjavaža da sam samo mislim nije vrijedno boli.

Nije li lakše za sve uključene kada se jednostavno može učiniti za pretraživanje da biste dobili suština razgovora, čak i ako se to dogodilo mjeseci ili čak godina? I jednostavno se mogu t

Nema komentara:

Objavi komentar