ponedjeljak, 8. kolovoza 2011.

Ja sam Android Gledaj sada dostupna za unaprijed naručiti

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/xVbir1-BUW8/:
Screen-shot-2011-08-07-at-10.43

Dok sam ja pronašao sam gledati smiješno i osjećam da nosive tehnologije nije gotovo kao bliski su izvediv kao što smo bili doveli očekivati, sat je zapravo utovar i koštat će 350 $ kad Blue Sky počinje prodaju svoje pre-naloga .

Sat radi Freescale IMX233 CPU i povezuje mobilni telefon putem Bluetooth. To vam omogućuje da provjerite poruke i druge mali bitova informacija i malo drukčije.

Možete provjeriti uzbudljive donijeti video Blue Sky web stranice, ispod, i mjesto vaše narudžbe je sada tako da možete, na kraju, zaboravite na sat nakon što ga ponestane snage i da se odlučite da je previše problema napuniti.

Proizvod stranica putem TheDroidGuy




Nema komentara:

Objavi komentar