ponedjeljak, 8. kolovoza 2011.

Kako tvoj društveni podaci Snaga Walmart E-commerce revolucije

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YD_5YRqYCbo/:
walmart

Walmart planira lansirati nekoliko novih projekata ovog blagdana temelji na tehnologiji kupio od društvenih medija pokretanje Kosmix natrag u travnju. Kosmix platformi prethodno pokreće nekoliko usluga, uključujući web-mjesta Twitter pretraživanje pod nazivom TweetBeat , zdravlje vertikalne zove RightHealth i početnu stranicu na kojoj korisnici mogu pretraživati ​​web prema temama. No, jezgra onoga što Kosmix je zgrada je nešto što se zove "društveni genom" - način organiziranja sadržaja u društvenim mrežama da bi se povezati ljude s informacijama koje važno za njih.

Sada, taj isti tehnologija u rukama Walmart, najveći svjetski trgovac na malo.

Ovih dana, ne Walmart.com oko 6 milijarda dolara godišnje od prodaje vs Amazon.com 's 34 milijarde dolara, prema analitičarima. "Walmart je pao iza u e-trgovini", kaže Anand Rajaraman, Kosmix suosnivač sada SVP u Walmart globalnog e-Commerce podjela ", a odbor shvatio problem je ozbiljan."

Nešto je morao promijeniti.

Iako Rajaraman neće ići u detalje o nekoliko projekata Walmart je planirano, to je lako pročitati između redaka u pogodak u svojoj naravi - socijalni pretraživanje na Walmart.com, personalizirane upozorenja na rollbacks poslan na e-mail ili mobitel, Facebook omogućen socijalne želite popisa ili gifting programe, i tko zna što još može doći u budućnosti.

U travnju, kada je Walmart stekla Kosmix , već je podigao 55 milijuna dolara u financiranju od brojnih ulagača tijekom godina. Što je Kosmix privlačan je ne samo sama tehnologija, ali i ljudi iza tehnologije: osnivači Venky Harinarayan i Anand Rajaraman, uspješnih e-commerce pionira koji su prodali svoje prethodne tvrtke, Junglee, na Amazon. Na Amazon, oni radili s CEO Jeff Bezos transformirati Amazon u maloprodaji platformi, a izumio tehnologiju koja pogoni Mehanički Turk.

Kada Kosmix je stečena, postaje jezgra nove grupe na Walmart poznat kao @ Walmart Labs , sa sjedištem u Silicijskoj dolini. Na WalmartLabs, osnivači su bili zauzeti razvojnih projekata koji će integrirati Kosmix tehnologije u Walmart je online i mobilne ponude, uključujući i e-commerce web stranice, Facebook stranica i više. Postoje tri glavna područja fokusa za momčad: pretraživanje, preporuke i serendipity.

Social Search i preporuke

U potrazi, Kosmix tehnologija će povući podatke iz Facebook i Twitter za poboljšanje Vaše iskustvo pretraživanja na Walmart.com. Praćenjem vaše stalno mijenja interese na teme kao vaš omiljeni sportski tim ili grupa, na primjer, Walmart će moći služiti bolje preporuke prilikom pretraživanja svojoj stranici. To bi moglo raditi na ovaj način: što tražiti novi smartphone, a Walmart preporučuje jedan vaš prijatelj samo se svidjela na Facebooku.

Walmart planira iskoristiti svoje društvene podataka izvan pretraživanje, previše. Ona planira izravno preporučiti proizvode na početnoj stranici. Na Amazon, objašnjava Rajaraman, postoji prevelik naglasak stavljen na Vaše kupi za preporuke. "Kupnja se prozor u vaše interese", kaže on ", ali oni su mali prozor." Svatko tko je ikada kupio dar na Amazonu samo biti predložen sličnih predmeta na svakom sljedećem prijavu zna problem. Umjesto preporuke više travel guides za Pariz, dugo nakon svoje putovanje je bila potpuna, ili više

Nema komentara:

Objavi komentar