ponedjeljak, 8. kolovoza 2011.

Što trebam procesor kupiti? Intelov ludo cijena čini moje glave ozlijeđen

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/asvUs49XYQI/what-processor-should-i-buy-intels-crazy-pricing-makes-my-head-hurt.ars:

Došlo je vrijeme za mene da se zajedno novog računala. Core 2 Duo E6700 sam kupio u roku od nekoliko tjedana nakon što je objavljena je sada pet godina, a iako me dobro služio, kada je u pitanju igranje najnovijih igara i izgradnju softvera u Visual Studio, to jednostavno nije to brzo. Oba procesora i moj video kartica, Radeon HD 4830, treba zamijeniti nečim novijim i bolje. Listopada izdanju Battlefield 3 konačno me je gurnuo preko ruba: Trebam novo računalo igrati tu igru u punom sjaju.

To će biti jedan od glavnih nadogradnju. Im 'idući u držati moj hard disk, ljubljeni Dell Pošalji članak tipkovnice, a dva Dell U2410 monitora, ali sve ostalo je ići, matičnu ploču, CPU, RAM, grafička kartica, TV tuner, optički pogon, a slučaj su za zamjena. Optički pogon, također, imam dosta starih igara na CD i DVD koji ditching optičkih medija zapravo nije održiva još.

Mnoge komponente izbora su jednostavno dovoljno. No, kada je u pitanju procesora i matične ploče, ja sam flummoxed. Intelovi procesori su Sandy Bridge jasno performanse vode, tako da oni prirodni izbor za bilo koji sustav izgraditi. Ali onda sam pada prekršaj od Intelove cijene shema, što treba kupiti?

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar