ponedjeljak, 8. kolovoza 2011.

Aktivnost junky želi se go-to online resurs za vanjski zupčanik (i dati vam gotovinu natrag)

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BHNtpYAijYU/:
active-junky-77689367

Za vanjsku skloni, postoje stotine mjesta za napraviti neki online shopping za opremu i odjeću. Outdoorsmen i žene jednostavno mogu posjetiti svoje omiljene marke stranice, bilo da je to REI, backcountry, Moosejaw ili Patagoniji, ali tu je stvarno nije puno u način združivanja na otvorenom maloprodaji. (Iako postoje europske web stranice kao što GearZone .) Kao što usporedbe shopping, odanost, rabat i kupon stranice skinut u niši vertikalama, to je samo prirodno da vanjski industrija naći svoj ​​put u mix.

Aktivni junky , pokretanje osnovana u 2009 da ovaj tjedan lansirao je s ciljem da se niša resurs koji objedinjuje najveća robnih marki u vanjski zupčanik i odjevne industrije i omogućuje korisnicima da dijele svoje mišljenje o tim trgovaca, i dobiti povrat novca za izradu kupnje.

Aktivno junky radi s više od 100 podružnica, uključujući i one navedene gore, za stvaranje konkurentnom tržištu za maloprodaju, u kojima će se najveća imena otimati za nove kupce na temelju koliko novca natrag oni mogu zaraditi kroz aktivno junky, koji, s obzirom na cijenu novog par skija, vjerojatno će biti od interesa za novac strapped na otvorenom entuzijasta.

Aktivno junky je bitno Ebates tipa gotovinu natrag model za vanjsku industrija u kojoj korisnici mogu pregledavati putem site-a baze podataka od preko 80.000 proizvoda za usporedbu cijene od prodavača, pa preko prodavača stranice za kupnju proizvoda, zarađivati ​​gotovinu natrag za svaki kupnje. ( ShopStyle za vanjsku tržištu ispunjava Ebates.)

Svaka 3 mjeseca, aktivni junky kešira iz korisnika "junky račun", na kojem trenutku ona će kredit korisnički račun na PayPal ili donirati gotovinu natrag na jedan od pokretanja neprofitnog partnerima, kao što su Nature Conservancy.

Međutim, početak je cilj ovdje nije samo stvoriti čistu kupon ili posla stranice, kopirajte i zalijepite Ebates ili Fat Lisnica modela, kaže osnivač i izvršni direktor Kevin McInerney, ali stvoriti full-service zajednice oko vanjske aktivnosti sportskih svijetu. Aktivno junky ne samo da omogućava svojim korisnicima da usporedite cijene na opremu iz vanjskog marki i da kupi, ali također nudi sadržaje na avanturu putovanja, akcije sportske vijesti, originalni video, kao i opremu mišljenja sa stranice pisaca i korisnicima.

U bliskoj budućnosti, aktivni junky planira izvaljati sustava nagrađivanja, a la Gogobot ili Consmr , u kojima će korisnici biti potiče pisati dugo obliku detaljne recenzije na promet proizvoda i opreme. Više mišljenja korisnika pisati, a više aktivne su na mjestu, oni će zaraditi značke i nagrade, kao i popuste i bavi od pokretanja u maloprodaji partnera. Na stranicama također ima "Socijalna zid", gdje korisnici mogu držati tabulatori na ono što njihovi prijatelji kupuju i reviziju, te posaljete preporuke i prijedloge za opremu.

U svom sadašnjem obliku, aktivni junky se pozicionira kao platforma affiliate marketing za vanjsku marke, privlačenja prometa na web stranice onih brandova i, kroz partnerstva, uzimajući izrezati povećao prihode od prodaje i oglašavanja napore. Dok marki u svim industrijama su koristeći affiliate marketing programa kroz nagrade, odanost, usporedbe shopping, i sve vrste trećih osoba strategija za neko vrijeme, potrošač je često nesvjesni tih partnerstva i kako web usporedbu ili gotovinom natrag (kao što je aktivni junky ) dobit iz tih odnosa.

McIerney je rekao da želi aktivni junky

Nema komentara:

Objavi komentar