utorak, 4. siječnja 2011.

Njega i Hranjenje android GPU

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/EHH8NvG3xqI/story01.htm:
bonch piše "Charles Ying tvrdi da je Android's UX arhitektura ima ozbiljne tehničke probleme, jer, za razliku od iPhone i Windows 7, Android kompoziti sučelje u softver zadržati kompatibilnost s nižim-klase uređaja. Osim toga, android pokreće Java bytecode tijekom animacija, i odvoz smeća blokovi za crtanje sustava. Googleovi inženjeri odbaciti želju za hardverski ubrzani compositing i citirati jači hardver i izbjegavanje privremenih objekata kao rješenje za prikupljanje stanki, ali Ying tvrdi da će samo dovesti do prosječne baterije u odnosu na uređaje kao što su iPhone. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar