utorak, 4. siječnja 2011.

Kako napraviti dobar nastavak Gaming

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fC5ZPDypamQ/story01.htm:
Kantor48 piše: "U današnjem svijetu neobrađen igre nastavci i zasićenih koncesije, Arthur Kabrick gleda najbolje i najgore nastavaka u novijoj povijesti, i uspoređuje promjene koje ste napravili na formule svoje koncesije. Mimo događaj ovaj, on dolazi do popis lekcija koje se bilo koje igre developer stvaranje nastavak trebaju slijediti, ako je uopće moguće, kako bi se osiguralo da je nova igra je korak naprijed, nego korak ustranu ili, kao u nekim slučajevima, korak dolje. kriteriji obuhvaćaju igra ne potrošiti previše vremena u razvoju, ažuriranju tehnologije, i pokušavaju da ne mijenja razvojnog tima, kao i da je oprezan mijenja osnovna formula toliko da su fanovi franšize otuđena. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar