utorak, 4. siječnja 2011.

Shocker! Mediji ovisnici pate povlačenje simptoma, baš kao pravi ovisnici

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/01/04/shocker-media-addicts-suffer-withdrawal-symptoms-just-like-rea/:
... A mi smo svi mediji ovisnici, nisu mi? Nedavna studija provedena od strane Međunarodnog centra za medije i javne Agenda (ICMPA) svakako izgleda kao da upućuju na to da je to zaista slučaj. Premisa je prilično jednostavan: studenti na dvanaest sveučilištima diljem svijeta dobili su upute da se suzdrže od korištenja svih medija za dvadeset i četiri sata. Rezultati su pomalo predvidljive: preko odbora, ide bez televizije bio je nešto jednostavno za napraviti, dok se suzdrže od SMS poruka i izravne razmjene poruka doveo na povlačenje simptoma: "Kad nisam ta dva raskoši", napisao je jedan student, "osjećao sam se sasvim sama i skrovitih iz mog života. Iako sam ići u školu s tisućama učenika, činjenica da sam nije bio u mogućnosti komunicirati s bilo putem tehnologije je gotovo nepodnošljivo. " Prema riječima dr. Roman Gerodimos sa Sveučilišta u Portsmouthu i psihološki i fizički simptomi su prijavili mladi techno-junkies.

Shocker! Mediji ovisnici pate povlačenje simptoma, baš kao pravi ovisnici prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 4 siječanj 2011 02:41:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink TG Daily | izvor Salzburg akademije | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar