ponedjeljak, 20. prosinca 2010.

Best Open Source Genealogija softver?

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/F-kB8h2kqn8/story01.htm:
Anonimni čitatelj piše: "Ja sam obličje za izgradnju obiteljskog stabla za odmor dar. Učinite Slashdotters svijeta imati bilo koji preporuka na open source softver rodoslovlja? Sam probati 14-dnevnu besplatnu probnu verziju Ancestry.com. Što prijevara! sam podnio osobne podatke za moje roditelje, bake i djedovi, i mene. Tada sam dobio pop-up mi je reći da, ako bih želio dobiti informacije o mojoj obitelji, ja bih nadograditi moje pretplatu za $ 29,95 US Dakle, JA je uzeo priliku. Ispada da samo informacije koje su imali je bio moj prethodni adrese za proteklih 20 godina. " Časni GRAMPS je još uvijek aktivno razvija, a svojoj stranici navodi i nekoliko drugih mogućnosti, previše. Bilo favorite, ili anti-favorite, vani?

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar