četvrtak, 1. rujna 2011.

Uzgoj Gore Geek: Richard Lawler

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/08/31/growing-up-geek-richard-lawler/:
Ova slika je snimljena u 1985 i unatoč vremenu koje je prošlo, uzbuđenje osjetio sam tada drži da je Atari joystick vraća svaki put kad sam plug-in, boot up, ili se prijavite na pronaći nešto novo. Poput mnogih drugih geeks ere, svijet videoigara naći u tomova rijetka igara se nalaze na Verbatim 5,25-inčni diskete su rano trening u vrijednosti znajući moj put oko računala. Početna želju da igraju zadnja Starfighter / Solaris bez potrebe da bilo tko stavi ga za mene bi godina kasnije dovesti do duge sjednice za uređivanje. Šišmiša i. Ini datoteka čuti zvučne efekte u Wolfenstein 3D, a nakon toga, lako raditi postavljanje i popravljajući računala. Ipak, kao veliki kao i pomoću tehnologije, to je ništa bez duha rasprave među istomišljenika pojedinci i nakon školsko rasprave više od 8 -, 16 - i 32-bitnu konzolu ratova završila (srećom, Sega je iz hardvera igre sada ili sam bi sebe izuzeti od bilo kakve vijesti ili recenzije) ja na čelu online da sam čuo.

Nastaviti čitanje odrastanja Geek: Richard Lawler

Uzgoj Gore Geek: Richard Lawler prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 31. kolovoz 2011 17:53:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar