utorak, 30. kolovoza 2011.

Uzgoj Gore Geek: Richard Lai

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/08/29/growing-up-geek-richard-lai/:
Dobrodošli odrastanja monstrum , u tijeku značajka gdje smo se osvrnuti na našu mladost i reći priče o odrastanju biti štreberi koji smo. Danas, mi imamo vrlo vlastiti viši stručni suradnik Editor, Richard Lai , koji je također dogoditi da bude urednik glavni Engadget kineski.

Došao sam do točke u životu gdje sam prestati plaćati pozornost na moje dobi, iako je još uvijek zabavno da bi ljudi to valjda za njihove reakcije - naći ćete se nakon pauze, ali ovdje je savjet: sam proveo isti broj godina u oba Hong Kongu i Velikoj Britaniji, te nekoliko godina u Australiji. Takva kombinacija mi je pretvorio u kineskom tip koji govori kako britanski engleski i dva kineska narječja držeći australsku putovnicu, ali ja imaju tendenciju da se preskočiti sve ovo i reći da sam špijun s mnogo gadgeta.

Nastaviti čitanje odrastanja Geek: Richard Lai

Uzgoj Gore Geek: Richard Lai prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 29. kolovoz 2011 22:05:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar