utorak, 30. kolovoza 2011.

Događaj Ponude stranice Goldstar prodaje 5 milijunti ulaznica, dodaje značajka Automatski Seat vas prijateljima

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/HfIdZh9_p-4/:
Screen shot 2011-08-29 at 1.31.23 PM

Za ulaznica-prodaja poduzeća, ništa beats "rasprodan". No, da li ili ne leta prodaje sve svoje karte, ili sportskog tima ispunjava svoje stadion, show mora ići dalje. Poduzeća s pokvarljive inventarom stoje dobiti najviše iz dnevnog bavi modela, i one koje mogu zaraditi novac na komplementarnim roba (izrade kupi da bi se za prihode izgubio u ponudi popusta) često može slomiti čak - uzeti kino ili sportski objekti, za primjer.

Ovo je mjesto gdje tvrtka zove Goldstar ulazi na terenu. Goldstar je članstvo-based website za pola cijene žive zabavu ulaznica, koja omogućuje mjestima za iskrcati svoje dodatne ulaznice, napraviti neki dodatni prihod, i generirati riječ-od-usta marketing.

Goldstar, koji trenutno ima odnose s više od 5.000 mjesto partnerima širom zemlje (iz Cirque du Soleil i Ticketmaster na San Francisco Giants) i broji Matt lijes, Emmy nagrađene glumac Neil Patrick Harris, i bivši izvršni direktor Sean Ticketmaster Moriarty kao članovi njegove Savjetodavnog odbora, želi izbjeći samo postaje "Groupon za zabavu ulaznice".

Za razliku svoj model iz voli od Groupon i LivingSocial, Goldstar izbjegava cijepanje prihoda s trgovcima i umjesto monetizes uzimajući izrezati uslugu na svakom ulaznica prodanih (4,50 dolara u prosjeku), čime se omogućuje zabavu mjestima - ili se pokazuje - da se kuće punu cijenu svakog ulaznica prodano.

Do sada, ovaj model je radio za mjesto zabave ulaznica, kao Goldstar je nedavno objavila da je prodala svoj 5000000. ulaznica, a sada ima preko 2 milijuna članova u više od 20 velikih američkih tržišta. Stranica sada nudi 1.200 do 1.500 pola cijene ulaznice svaki dan.

Naravno, kao i svatko tko je uzeo prednost od ulaznica popuste zna - dok jednostavna zahvalnost za postizanje pogotka nositi na ulaznice je sve dobro i dobro, želimo biti u mogućnosti otići na film ili prikazati i sjesti s našim prijateljima. zbaciti . mi, na primjer, napada prijatelja problema dopuštajući sezone ulaznica nositelja ponuditi svoje ulaznice za prijatelje prije nego što ih prodaje anonimni ljudi na StubHub .

I danas, Goldstar najavljuje svoje rješenje dizajnirano kako bi omogućilo ulaznica kupcima i dobavljačima da se pozabave ovim problemom sa svojim "sjediti s prijateljima" značajka. Goldstar je nova patentirana značajka omogućuje Goldstar članova koji kupuju ulaznice za primanje personaliziranu vezu koja se zatim možete dijeliti s prijateljima putem e-maila ili njihove socijalne mreže izbora. Korisnici mogu koristiti koje vode na kupnju ulaznice za isti događaj i dobiti automatski sjedi sa svojim prijateljima.

S 5.000.000 prodanih ulaznica, Goldstar prešla je dalek put od prodao svoj prvi batch tickts na konju balet u Pasadeni natrag u 2003. Tvrtka nikada nije prihvatio vanjskih ulaganja, ali je uspio ostati profitabilan - s prodajnog osoblja od samo desetak zaposlenika. Goldstar CEO Jim McCarthy kaže da je ključ otpora velikih sila prodaje la Groupon je njegovati svoje postojeće veze s prostorima i pokazuje, nego se fokusirati na zatvaranju novi trgovci koji nikada ne smije koristiti stranicu ponovo.

U pogledu budućnosti Putokaz, McCarthy kaže da Goldstar je u potrazi proširiti na nove gradove diljem SAD-a, i poboljšati na temeljne tehnologije, izgrađuju nove značajke kao što je sjediti s prijateljima koje potiču ljude da biste dobili vanjska vidjeti uživo zabavu - unatoč od uske gospodarstva.


Nema komentara:

Objavi komentar