ponedjeljak, 13. lipnja 2011.

Book Review: Clean Coder

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/LDYEf2bUuMk/Book-Review-The-Clean-Coder:
CoryFoy piše "Kao netko tko je usko bio uključen iu" agilne softver 'pokreta, kao i' Softver Umješnost 'pokret, ja sam bio nakon posla Roberta Martin za neko vrijeme. Tako sam bio prilično zainteresiran kad sam dobio primjerak svoje najnovije knjige Čistoća Coder, gdje on uvodi disciplina, tehnike, alate i postupke istinske softvera umješnost. ' Biste svojoj knjizi živjeti do bitak vodič za sljedeću generaciju programeri, ili će to ići na mojoj polici kao još jedan zanimljiva knjiga koju sam čitao, nekada? " Pročitajte u nastavku za ostatak Cory je pregled.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar