petak, 14. siječnja 2011.

Virgin Mobile početi Proporcionalni Broadband2Go

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/RseN72ioTa8/story01.htm:
Daevad piše "Virgin Mobile poslao e-mail danas me informira o svojim planovima za početak proporcionalnost Broadband2Go plana web stranice ne čini da bi odražavala promjene još, ali ovdje je poruka da je poslao k meni. 'Ovdje na Djevicu Mobile, naša misija je dostaviti izvanredan klijentsko iskustvo. Ponekad to znači stvaranje teške odluke kako bi osigurao najbolju moguću uslugu najveći broj kupaca. Da biste bili sigurni da možemo zadržati nudimo naše 40 dolara Neograničen Broadband2Go plan u tako povoljnoj cijeni , mi smo stavljanjem ograničenje brzine na mjestu za svakoga na tom planu, koji koristi više od 5GB u mjesec dana kako će to raditi Početna veljača 15, 2011, ako idete preko 5GB u mjesecu na 40 dolara Neograničen plan:.? Vaši podaci brzine će biti ograničena za ostatak mjesečni plan ciklus. Za to vrijeme, vi svibanj iskustvo sporije učitava stranice i file downloads i zaostaje u streaming medija. Vaši podaci će se brzina vratiti u normalu čim kupiti novi Broadband2Go plana. To promjene utjecat će samo na planovima kupili na dan ili nakon 2011/02/15. Kako će to utjecati na mene? Imajte na umu da, 5GB je puno podataka. Da bi vam dali ideju, to je oko 250 sati pregledavanja web-stranica ili više od 500.000 (! ) e-pošte. Dakle, ova promjena ne bi trebalo utjecati na vas, osim ako ste teški Downloader / vrpca / etc. "Taman kad sam bio uzimajući udoban preporuku da ljudi, previše. Ja radije usporavanje na apsolutnu kapu, ali ovo Sours me malo na (zaključana-to-Sprint) MiFi sam kupio za korištenje Djevici usluge.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar