petak, 14. siječnja 2011.

Pitajte Engadget: najbolji ne-drečav ATX sredinom toranj za proračun igra?

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/01/13/ask-engadget-best-non-garish-atx-mid-tower-for-the-budget-gamer/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan je Engadget Postavite pitanje dolazi nam iz Zach, koji treba novi dom za svoje računalo unutarnji. Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.
"Iz raznih razloga, ja odlazim, da se kreće moj računalo oko puno češće uskoro, a ja sam u potrazi za novo računalo slučaju da je relativno lako da se okolo. Uglavnom, mislim tip slučaj s ručkom (a) na vrhu. To treba biti ATX sredinom toranj, i ja bih ga kao jeftini kao što ja mogu dobiti bez da je strašno (imam CPU overclockane i posvećen rashladne jedinice, tako da treba biti dobro ventilirana ).

Ja sam ne navijač od drečav slučajeva s puno LED - Posebno sam stvarno voljeti zeleno / plava dioda (ja sam uzimajući stvarno bolestan od mog trenutnog slučaja, koja je decked-out u plavoj boji). Možda ću biti cool s crvenim ili narančasto, ipak. Međutim, bilo estetika dolaze drugi na korisnosti i cijena. "
Zach, mi se sviđa tvoj stil. Ti si vjerojatno dobro na Vašem putu da postane muškarac, a sofisticirane jedan po jedan da. Evo u nadi da ćete dobiti hrpe slično sofisticirane odgovora od sofisticiranih muškaraca i žena u nastavku.

Pitajte Engadget: non-drečav ATX sredinom toranj za proračun igra? Najbolje prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 13 siječanj 2011 23:01:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar