srijeda, 19. siječnja 2011.

Sony, Universal nadam se da piratstvo Beat S 'Instant Pop'

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/T0CrKsVg4wA/story01.htm:
Hugh Pickens piše "The Guardian izvještava da britanska dvije najveće diskografske kuće, Sony i Universal, plan pobijediti glazbe piratstva što novi singl dostupan za prodaju na dan kad su prvi hit airwaves nadajući trud će potaknuti mlade ljude da kupuju pjesme se mogu slušati odmah, a ne kopiranja od radio emisijama online. Pjesme koristiti za primanje i do šest tjedana radiju prije nego što su pušteni u prodaju, što je praksa poznata kao 'postavljanje' zapis. "Ono što smo bili nalaz u starom sustavu je traži pjesme na Googleu, ili iTunes su izviru dva tjedna prije nego što su postali dostupni za kupnju, što znači da je javnost dosadno - ili već piratske - novi singl, "kaže David Joseph Sony, koji će početi. 'na zraku, na prodaju 'politike istodobno s Universal sljedećeg mjeseca, složili su se da stari pristup više nije bio relevantan u doba u kojem, prema riječima glasnogovornika za glazbu velikih "ljudi žele instant zadovoljenje."

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar