ponedjeljak, 3. siječnja 2011.

Kako ste Dokaži testiranje softvera štedi novac?

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4Umxvq3iUe8/story01.htm:
cdman52 piše "Ja radim u maloj tvrtki za razvoj softvera. Mi smo jedna aplikacija koja koristi nekoliko stotina klijenata i bio je prvotno razvijen od strane nekoliko undergrads oko 10 godina. app je zbirka od oko 25 programere preferencije i ideje. testiranje nije bio početni zabrinutost jer je nastao kao interni program, valjda. U svakom slučaju, app je sada velika i često se koristi. Dio moje dužnosti su da popraviti bugove korisnicima da pronađu, ja sam na momčad s nekoliko drugih ljudi, a najmanje jednom svaka 2-3 mjeseca vidim neki bug fiksne sam se vratio, a ja mogu samo pretpostaviti da je zbog toga što mi nemamo formalni test suite. vlasnik ne želi ulagati vrijeme i novac na dobivanje jedan postaviti, ali sam siguran da u dugoj vožnji da će uštedjeti vrijeme i novac. Može li itko ponuditi prijedloge o tome kako uvjeriti vlasnika da je postavljanje testova je u svom najboljem interesu? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar