petak, 17. prosinca 2010.

Pitajte Engadget: najbolji lateks bez miša i tipkovnice rješenje?

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/12/16/ask-engadget-best-latex-free-mouse-and-keyboard-solution/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan je Engadget Postavite pitanje dolazi nam iz Cris, koji ne mogu činiti se pronaći lateks-free miša koji mu je potrebno kako bi se spriječilo alergijske reakcije. Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.
"Ja radim u uredu okoliš za deset sati dnevno ispred računala gdje se moja desna ruka većinu je vremena na mom bežični Microsoft IntelliMouse Explorer 2.0. To je miš sam volio, ali tu je problem. Otkrio sam da sam alergičan na lateks gume se koriste u miša. Iako nisam imao tvrd vrijeme pronalaženje postove online od ljudi koji se žale na isti problem, ja sam imao vrlo teško vrijeme pronalaženje rješenja. Trebam lateks-free miš, po mogućnosti sa sličnim značajkama za Intellimouse volim toliko,. To je vrlo lako za pronaći mnoge stvari u latex-free razne očito miševi nisu u toj grupi!. "Hvala
Dakle, bilo koji sugestija za Cris? Vrlo malo ljudi su alergični na lateks gume, a to je granično nemoguće povjerovati da ne lateks bez miša živi u svijetu klin pun mogućnosti. Ako ste uspjeli otkriti dragulj koji se uklapa račun (ili posebno tipkovnica, dok smo na tu temu), pad savjet u komentarima ispod.

Pitajte Engadget: najbolji lateks bez miša i tipkovnice rješenje? prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 16 pro 2010 22:39:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar