petak, 17. prosinca 2010.

Maloprodaja Dread Telefon-wielding kupce

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nYndFxFzH3M/story01.htm:
Ponca City piše "WSJ izvješća da je do nedavno, trgovci bi se razumno moglo pretpostaviti da, ako oni samo namamio kupce u trgovinama s enticing specijalaca, kupce mogu navesti na kupnju više isplativo stvari previše. Ali sada, u marketingu moraju boriti s kupaca koji mogu koristiti njihov smartphone unutar trgovina kako biste provjerili da li specijalaca su stvarno tako poseban. 'prodavača prednosti je smanjilo ", kaže analitičar Greg Girard, dodajući da je oko 45% kupaca s smartfone su ih koristiti za obavljanje due diligence na trgovine cijene.' četiri zida trgovine postale porozne. ' Iako je trgovina rukovoditelji javno dobrodošli cijene transparentan svijeta, malo stručnjaci ne očekuju svi lanci za mjerenje do oštre presude mobilnih usporedbe cijena, a neki će morati naći nove načine za preživljavanje. 'Samo nekoliko trgovaca može igrati najniže cijene i igra ", kaže Noam Paransky." To će ubrzati smrt trgovaca koji nemaju ni konkurentnim cijenama ili iskustva stajanje dućan. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar