ponedjeljak, 1. kolovoza 2011.

YouTube je Stvoritelj playbook: Vaš vodič za postizanje Internet slavnih *

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tUuPSxR-toI/:

Gledajući sebe skrenuti (ili pokazati) u YouTube zvijezde, ali ne znam gdje početi? YouTube u potrazi za pomoći - video portal je pokrenula sveobuhvatan vodič outlining kako sadržaj proizvođači trebaju biti približavaju platforme i koje značajke mogu iskoristiti. 70 stranica vodič je prikladan naslov: Stvoritelj playbook .

Novi dokument je raspravljalo je danas u VidCon konferenciji u Los Angelesu, a dio je YouTube širi cilj pomoći kreatori proizvode visoke kvalitete sadržaja (YouTube nedavne akvizicije Sljedeća nove mreže je pokretačka sila iza ove misije).

Naravno, YouTube je brzo razjasniti da, iako bi to trebalo biti koristan vodič, ne postoji ništa što je zajamčena. To je zapravo samo dobro promišljen skup najbolje prakse - ako sadržaj nije bilo dobro, optimiziranje prvih pet sekundi videa je neće biti puno pomoći. Od prve stranice:

Stvoritelj playbook nije skup pravila ili zajamčena 'trikova' kako bi dobili više pogleda. Umjesto toga, ona predstavlja najbolje prakse, savjetima za optimizaciju, i predložio strategije za izgradnju publiku i angažman na YouTube ".

Dokument je težak 70 stranica, ali nije tako zastrašujuće kao što mislite da bi. YouTube je slomljena svaki od svojih miniguides u tri dijela: Programiranje i proizvodnju, izdavaštvo i optimizacija, zajednice i Social Media. I svaki savjet unutar sekcije daje na-a-pogled pregled koliko dugo će se provesti (lagane su pet minuta, one teže dan ili više), kojom metrikom savjet će utjecaj, i koliko učinak kreatori sadržaja treba očekivati.

Neke od tema će biti očito da TechCrunch čitateljima (korištenje Facebooka i Twittera puno!), Ali to je malo vjerojatno da ste već ćete znati sve što je u tamo. Dijelovi ocrtava kako Video metapodataka može utjecati na vaš ljestvici rezultat pretraživanja je osobito korisno - i tu je popis na kraju možete pokrenuti kroz svaki put kada učitate videa.

Imajte na umu da, iako postoji cijeli odjeljak posvećen thumbnail optimizacija, nema ništa tamo o korištenju žene dekolte kao thumbnail sliku, koja čini se zanimljivo popularno strategiju na mjestu.




Nema komentara:

Objavi komentar