ponedjeljak, 1. kolovoza 2011.

Detroit Maker faire Je Kinda Awesome

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Jxv6zkAMeDo/Detroit-Maker-Faire-Was-Kinda-Awesome:
Bio sam uzbuđen da imaju priliku otići na faire Detroit Maker ove godine. Uvijek sam željela pohađati takve stvari, ali zvijezde nije poravnat. Vidio sam cijeli šator pun DIY 3D pisači što čudno objekata uključujući zgodnih polyhedral kockice ikada. Utilikilts održan u mjestu s tregeri! Pozamenterija! Prošivanje! Kovanjem! Knjige! Cupcake automobila! Gomp! Pivo! Daljinski upravljač kornjače! Div sijeno povjerilac! Brojni čudno pedala napajanje oblike kretanja, a cijela posada Star Wars nošnje ... Osim toga, to nije često imate priliku svjedočiti div čelične vatrene kugle zmaja udarac u parkiralište. Ja sam zajednički div zbirku fotografija, ako želite vidjeti te stvari i još mnogo toga za okus nadahnjuje ludilo Ja ne mogu čekati za sljedeću godinu ... između sada i tada sam neke projekte za borbu.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar