srijeda, 10. kolovoza 2011.

Potraga za savršenim SNES Emulator

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/SkpvTwE2LzM/A-Quest-For-the-Perfect-SNES-Emulator:
Anonimni čitatelj šalje izvadak iz odvojenim Thumbs blog: "To ne uzeti puno sirove snage igrati Nintendo SNES ili igre na PC-moderne, emulatora mogu to učiniti u 1990 sa samo 25MHz procesorska snaga, ali koji oponašaju one. stare konzole točno - dobro, to je još jedan izazov u potpunosti, točno emulatora morati do 3GHz snage da vjerno rekreirati starenja tech ... Kao na primjer, usporediti predenje Triforce animacije od otvaranja do Legend of Zelda na ZSNES i bsnes. emulatora. Na bivšu, triforces će završiti svoje rotacije daleko prerano kao rezultat CPU trčanje i više od 40 posto brže nego pravi SNES. To su male pojedinosti, ali ako imate oko za točnost, oni mogu biti jako uzbudljiv . ... primarni zahtjevi emulatora su iznos od puta u sekundi jedan procesor treba uskladiti s drugim. emulator je inherentno serijski proces. pokušaju da se oslanjaju na današnje višejezgrenih procesora dovodi do sve vrste vremena problema. poduzeti analogija zbor linije: jedna osoba unloads polja, druga osoba ih skenira, drugi ih otvara, drugi započinje stavljanjem točke zajedno, i sl. Sinkronizacija je ekvivalent odugovlačenja van i čišćenje cijelog pokretnoj traci, a zatim počevši od dana novi proizvod. To je nevjerojatno hit za promet. potpunosti negira prednosti cjevovod i out-of-order izvršavanja. više morate sinkronizirati, brže proizvodne linije mora kretati kako bi išli ukorak. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar