Mnogi su se pitali kako je Google jedan ide na snazi SEO i rezultata pretraživanja. Kao što možda znate, Google pokrenuo jedan kao "poput" ili "retweet" gumb i način dijeljenja Google Rezultati pretraživanja koja vam se sviđa sa svojim prijateljima i šireg weba. SEO društvo za upravljanje Dirigent kaže da nema smisla 1 utjecaj na rezultate pretraživanja. I zbog toga, početak je sada povlačenjem tih mjerenja u Reflektor, i trčanje analitika na njih da daju marke razumijevanje kada Google koristi ove društvene signale na rang web stranica.
U Dirigent istraživanja tijekom posljednjih nekoliko mjeseci, prvih pet tvrtki prikazuju u Google pretraživanje Organska ima 3 puta više Google + s na njihovim stranicama, i 2 puta više nego Facebook Voli poduzeća rang 6-10. Pokretanje također izvještava da 9 od 10 puta, na vrhu rang rezultata pretraživanja imali više Googlea jedan je i Facebook voli od tada su rezultati rang 6 i izvan nje.
Dirigent kaže da u sekundi 'Facebook Poput', 'Google +1' ili' LinkedIn Dijeli ', Reflektor kupci su u mogućnosti ispitati i izvješće o društvenim signalima za vlastite domene, natjecatelja i vidjeti tko obavljanje marke su za svaki pojedini ključnu riječ ili frazu.
Seth Besmertnik, predsjednik Uprave dirigent, govori nam da to može biti izazov za tvrtke i brandove za praćenje koliko 1 s ili voli da je svaki URL prima. Reflektor organizira ovaj info preko nekoliko desetaka tisuća URL-ova te će im reći koje su ključne riječi pomažu s Googleom jedan, i koje ključne riječi nisu.
To je još uvijek rano dana za tih mjerenja, uzimajući u obzir Google društvenog proizvoda tek je pušten, ali s obzirom na snagu kao što je Facebook, LinkedIn Dionice i Google jedne i vjerojatno će biti važan čimbenik u SEO upravljanje i analizu.
Dirigent
http://www.conductor.com/
2007/01/01
$ 12.6M
Dirigent je neosporan lider u SEO tehnologije, Osnaživanje poduzeća marketingu za upravljanje i poboljšati svoje SEO napore i isporučiti dokazano ROI. Tvrtka je stvorio prvi i najveći ...
Nema komentara:
Objavi komentar