Dnevni bavi kamion Groupon uspjela je znatno udarac troškova marketinga posljednjem kvartalu, ali je neto gubitak u drugom kvartalu ove godine više nego udvostručio u odnosu na prošlu godinu jer zaposlili više od 1.000 novih zaposlenika, u skladu s DIP podnošenja objavljeni jutros. Tvrtka i dalje raste kao gangbusters ali izgubiti novac kao lud u tom procesu.
Ažurirano financijske detalje pokazuju da Groupon povećao prihod od 3,3 milijuna dolara u Q2 2009 do 878 milijuna dolara u drugom tromjesečju 2011, dok je neto dobit zamahnuo od 21.000 dolara za drugi kvartal 2009 do nevjerojatnih neto gubitak od 102,7 milijuna dolara za drugi kvartal 2011.
Zabilježila neto gubitak u skladu s prvom tromjesečju 2011, ali više nego dvostruko 36,8 milijuna dolara gubitka od Q2 2010. Groupon zaposlili više od 1.000 zaposlenika u roku - uzgoj svoje prodajne sile na više od 4.800 ljudi - što je izazvalo ozbiljne čekić u "Opći i administrativni troškovi".
Ukupno, Groupon porastao je s 37 zaposlenika u lipnju 2009 do 9625 zaposlenika u lipnju 2011.
Groupon služi 175 tržišta Sjeverne Amerike i 45 zemalja od 30. lipnja 2011. Tvrtka iznosio je 115,7 milijuna pretplatnika na kraju drugog tromjesečja 2011 i kaže više od 23 milijuna kupaca kupilo Groupons do kraja Q2 2011.
Troškovi marketinga pao na nešto više do 170 milijuna dolara u Q2 2011, dok Groupon potrošio 208 milijuna dolara na marketing tijekom Q2 2011. Tvrtka ukloniti svoje kontroverzne prihoda obračun bruto prihoda.
Još uvijek ide preko ostatkom izmijenjeni podnošenja - očekuju više ažuriranja.
Prije dva mjeseca, Groupon podnio S-1 do IPO-a, u potrazi za prikupiti najmanje 750 milijuna dolara .
GROUPON
http://www.groupon.com
2008/11/11
$ 1.14B
Groupon mogućnosti svakodnevno nositi na najbolje stvari za napraviti, vidjeti, jesti, i kupiti u više od 565 gradova širom svijeta. Obećavajući tvrtke najmanje ...
Nema komentara:
Objavi komentar